Terug naar overzicht
Via google kan je wel het één en ander vinden ('gedicht huwelijk', 'tekst huwelijk'). Zoek ook eens via google.nl, want in Nederland is het gebruikelijk dat je je huwelijk in het gemeentehuis persoonlijk maakt, dus die hebben ook wel veel sites.Voor onze bruidskindjes heb ik 2 gedichtjes voor kinderen ivm huwelijk samengesmolten tot een makkelijk van buiten te leren gedichtje (ze zijn 5 en 6 jaar):Voor altijd samenNonkel Koen en tante ElkeHand in hand in NederlandMet liefde en inzetVoor elkaars gelukKan jullie huwelijkNiet meer stuk!Het zijn de nichtjes van mijn vriend, en wij zijn naar Nederland verhuist, maar dat had je wel begrepen waarschijnlijk
Hey Nancy,Ik heb op mijn laptop van het werk een tekstje staan...ik zal hem begin volgende week is doormailen ;-)!groetjes!
@Elke:merci,heb ondertussen wel wat sites gevonden @Sandra:Is heel goed,maar eerst genieten aan het zeetje hé Als ik jou waswas ik niet ikmaar jouals jij mij waswas jij niet jijmaar mijmaar ik ben iken jij bent jijik ben niet van joujij bent niet van mijwij zijnniet van elkaarwij zijnvoor elkaarjij en ikik en jijwij samensamen wijDeze had ik al voor onze jongste :-)
Miljoenen woorden zijner gemaakt..om iets te kunnen zeggen.Duizenden boeken vol woorden..om iets uit te leggen.Vier woordjes los van elkaar..lijken ze heel erg klein.Maar bij elkaar in één zin kunnenze heel belangrijk zijn.Ik zeg ze jou want ik wil dat je het weet..en dat je het daarna nooit meer vergeet..Ik hou van jou..!!