TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
22-12-2006
|
1-9-2006 13:50:11
Hallo,
Ik vond persoonlijk hundemo op hun website ook wel mooi. Ik heb hen nog nooit live aan eht werk gezien enzo.
Maar toen ik contact met hen opnam via email, kreeg ik een heel onvriendelijke mail terug. Ik heb nog eens contact met hen opgenomen en toen kreeg ik niets meer terug. laatst heb ik weer contact met hen opgenomen en nu kreeg ik een heel verwarde mail terug van u hebt ons niet gemaild en ik weet niet waar we live zingen, ik heb mijn boek niet bij enzo.
Toen heb ik bewust geen contact meer met hen opgenomen en hebben we cheeru gecontacteerd. Dat meisje reageert zeer vriendelijk en wil u dadelijk ontvangen.
Mischien kan je op haar website ook eens kijken www.cheeru.be
Groetjes, Karen
|
|
Christine
9-12-2006
|
1-9-2006 17:17:00
Beste,
Wij hebben Jeroen en zangeres tijdens onze huwelijksmis. We zijn ze een paar keer live gaan beluisteren in huwelijksmissen (we waren toen niet de enigen die in een wildvreemde huwelijksmis zaten, wel grappig...) en telkens bezorgden ze ons kippevel! We hebben hen dan ook onmiddellijk vastgelegd. Wij hebben er persoonlijk tot nu toe alleen nog maar positieve ervaringen mee gehad. Ze reageerden ook niet onmiddellijk op mijn mail, en dan heb ik maar ineens op de gsm nummer gebeld! Nu zijn we volop bezig met nummers te kiezen...
veel succes!
Christine 9/12/06
|
|
carmen
28-7-2007
|
4-9-2006 10:38:28
Christine, Ik heb ook reeds een mail naar hen gestuurd om te spelen tijdens onze huwelijksmis, maar tot hier toe ook nog geen reactie. Ik zal misschien best ook eens op de gsm bellen. Wat ik nog wou vragen: wat is ongeveer hun vraagprijs, weet jij dit? Bedankt alvast. Groetjes Carmen
|
|
Saskia
10-3-2007
|
17-9-2006 15:55:02
Wij hebben ook contact opgenomen via e-mail en kregen een paar weken later een e-mail met alle info (vanaf 320€). Ik heb daarna nog een paar keer met Jeroen over en weer gemailed en uiteindelijk ben ik ook gaan kijken in een mis.
Er zingt nu wel een ander meisje mee want Deborah zingt momenteel in het buitenland. Misschien dat daarom de communicatie wat moeilijker verliep???
De muziek was in ieder geval zeer mooi. Jeroen kan prachtig piano spelen en zingen. Wij hebben dus dan ook meteen bevestigd voor onze trouw!
|
|
Cindy
5-5-2007
|
15-1-2007 13:18:04
kan iemand mij het nummer van Jeroen bezorgen, wij hebben een mail gezonden, maar deze blijkt 'onbezorgbaar' ...
redelijk dringend
cindytje_85@hotmail.com
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|