Terug naar overzicht
Dikke proficiat Ellen! Ik kan me voorstellen wat een werk en wat een opluchting het moet geweest zijn - mijn verloofde is nu wel al een tijdje geprOmoveerd, gelukkig, want samenleven met een doctorandus is toch niet alles :-) Geniet er nog van, van de laatste 29 dagen!
Dikke proficiat Ellen. En geniet van elk moment van de voorbereidingen en natuurlijk je grote dag zelf! GroetjesJessicaGlitGlamwww.glitglam.be
Wauw Ellen proficiat dat je al zo ver bent! Geniet nog van de laatste voorbereidingen van je huwelijk. Ik heb net één jaar van mijn promotie/doctoraat afgelegd, en iedereen waarschuwt mij zo voor de 'hel van het vierde jaar' :p. Maar eigenlijk mag jij dus 2 keer een jurkje zoeken, 2 keer je mooi maken, en heb je kort op elkaar 2 dagen die helemaal om jou draaien (allé 1 dag ook om jouw partner). Wij trouwen trouwens één dagje eerder dan jullie :)
Veel succes met de laatste voorbereidingen! Geniet van elk moment!
Wauw! Proficiat! Ik zit nog maar in het eerste jaar van mijn doctoraat maar het is ook al zwoegen, dus ik kan heel goed begrijpen dat je nu zo opgelucht bent! Inderdaad volop genieten nu!Groetjes
ja, inderdaad, het laatste jaar is een beetje een hel. Ik dacht altijd 'ik ga dat goed plannen, dan zal dat wel geen hel worden', maar dat is buiten de promotors geregeld die op het laatste moment toch nog met iets nieuws komen. Och ja, ik denk dat die laatste dagen altijd stressy zijn, ook omdat je het allemaal zo perfect mogelijk wil hebben. Ik ben blij dat ik daar nu toch al vanaf ben.Groetjes!Ellen