Terug naar overzicht
Aangezien er verschillende dj's zijn, dient er wel over gewaakt dat je een goeie onder de arm neemt. Een dj-team biedt dan wel weer het voordeel, dat er in geval van ziekte of dergelijke, gegarandeerd vervanging wordt voorzien. Niet erg gunstige prijs/kwaliteitsverhouding me dunkt en dure extra's.
Hey Karlien,wij hebben gewerkt met DJ Ludwigs en waren zéér tevreden. We hebben veel geld betaald, maar ze zijn hun geld meer dan waard gebleken. De installatie was top, de sfeer en de muziek ook. Ze hebben ons ook heel goed advies gegeven rond onze opbouw van de avond. Wij hadden geen diner, onze avond was huwelijksceremonie - receptie - dansfeest en ze hebben dit zeer goed aangepakt. Ook het geluid voor onze huwelijksceremonie (die op dezelfde locatie doorging in een andere zaal) hebben zij voor hun rekening genomen. Dit was allemaal echt op en top geregeld. Veel van onze gasten hebben expliciet vermeld op de avond zelf of achteraf dat de muziek enorm goed was. Mijn broer en zus zijn ook getrouwd, eerder dan ikzelf, en op ons feest heb ik mensen zien uit de bol gaan op de dansvloer die ik voordien nog nooit had zien dansen :o) Ik kan ze alleen maar aanbevelen.Lieve groetjes,Hanne
We werken ook samen met dj-Ludwigs en zijn zeer tevreden over de opvolging. Groetjes, Liesbeth