Terug naar overzicht
wij hebben dat nummer.. maar om het toch een speciale toets te geven komt een vriend van ons dit op piano spelen ;-)
ghoh,je hebt er veel maar moeten ze van tekst ook passend zijn dan wordt het al moeilijker vind ik...
Another Year van Zornik? Alhoewel deze is niet echt 'rock', maar het is wel een mooitje :)
Nothing else matters heeft voor ons een speciale betekenis. Maar mijn schoonouders hadden dit als openingsdans, door mijn verloofde op gitaar live gespeeld en gezongen in de feestzaal. Dus das niet echt een optie meer voor ons. Heb dan een grote zoektocht ingezet en toch een mooi nummer gevonden voor ons.Dreams come true van Hammerfall. Had hier een berichtje gepost en uit de reacties hierop heb ik het liedje gevonden. Hier de link naar mijn berichtje: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=412858Hopelijk helpt dit jou ook.We twijfelen wel nog steeds om metalica te gebruiken als 2de dans met de ouders.Groetjes Kelly
black no1 - type o negative (althans een stuk eruit)unforgiven - metallicajeremy - pearl jamwhere did you sleep last night - nirvanadisarm - smashing pumpkinsnovember rain - gun's n rosesdan heb je ook nog de versies van apocaliptica die cello gewijs een hoop metal songs herwerkt hebben.
When you came into my life van the scorpions was onze openingsdans.. Dit is een rock ballad. Supermooie tekst :-)
wij gaan voor metallica nothing else matters en wij gaan daarop walsen