TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Monica
30-6-2012
|
6-7-2012 7:43:23
Hey Joeri, Ik ben vorige week zaterdag getrouwd en ook op mijn feest was een babytje aanwezig. Ik had net het zelfde gevoel als jij nu maar moet je eigelijk wel gerust stellen dat het eigelijk goed meevalt. Je hebt er totaal geen last van hoor,door het geluid van de mensen (geroezemoes) en de muziek hoor je totaal de baby niet. Het babytje bij ons heeft het grootste van de tijd geslapen en als ze wakker werd heb ik het niet eens gemerkt. Dus maak je hier niet teveel zorgen over,je hebt op de dag zelf zoveel aandacht van iedereen dat je het waarschijnlijk niet merkt. Maak er in ieder geval nog een fijne tijd van! Grtjs Monica
|
|
sarah
24-8-2012
|
6-7-2012 8:13:48
Ik zit een beetje met hetzelfde, maar dan mijn zus die mijn neefje van 8 meeneemt. Pas op ik zie dat ventje doodgraag, maar ik vind niet dat kinderen thuishoren op een avondfeest voor een trouw! En dan nog aan de eretafel. Zowiezo gaat mijn zus dan veeeel vroeger naar huis gaan he en ook zal hij het enige kind zijn op het feest. Dus niemand om lee te spelen...ach ja
|
|
Joeri
28-7-2012
|
6-7-2012 8:59:42
Hey Monica,
Dat is al een hele geruststelling hoor. Achja waarschijnlijk maak ik me druk om iets en hoor ik er waarschijnlijk niets van. Dus duimen maar :-)
groetjes
|
|
Alessia
7-9-2012
|
6-7-2012 9:32:38
Wij hebben heel wat kleine kindjes onder 1jaar. Ik stoor mij er niet echt aan en tussen al da volk ga ik me dat toch niet echt storen moest er eentje beginnen te huilen. Ik denk dat ik mij eerder zou storen aan van die kleine bengels die beginnen te roepen en te tieren omdat ze hun zin niet krijgen! Ken je dat fenomeen zoals in de winkels? Awel dat! Maar een klein baby'tje slaapt veel dus last zul je niet echt hebben... Groetjes!
|
|
Kelly
11-8-2012
|
6-7-2012 10:24:42
Hey,
ik denk echt niet dat je je zorgen hoeft te maken met zo een kleine baby. Die slapen nog heel veel, en slapen meestal ook overal in alle omstandigheden. Een vriendin van mij is uitgerekend voor 15 juli en we trouwen 11 augustus. Ze zal haar kindje borstvoeding geven en om deze reden ook meebrengen. Het zoontje van 2 blijft bij een babysit thuis. Ik denk dat ik liever heb dat ze de baby meebrengen dan dat ze niet kunnen komen omwille van de borstvoeding. Niet iedereen kolft graag af natuurlijk.
2 anderen vriendinnen brengen hun kindjes van 18 maand en 8 maand mee. De mama van de vriendig is ook uitgenodigd bij ons maar ze komen die dag pas terug van op reis. Dus hebben ze als oplossing dat eens de mama terug is van op reis, zij de kindjes komt ophalen. Ze is zelf onthaalmoeder en zal waarschijnlijk onze dochter van 17 maanden dan ook mee naar huis nemen. Dus das weer een zorg minder voor ons.
Waar ik het dan wel weer moeilijk mee heb is dat mijn neef zijn vrouw meteen vroeg bij het safe the date berichtje. Dus nog niet de "echte" uitnodiging van de trouw. Mogen de kinderen meekomen? Ze zijn 10 en 3 en heel lawaaierig en zelfs erg stout. Dus heb ze er liever niet bij. Maar op mijn broer zijn trouw was er duidelijk gezegd geen kinderen, en zij hadden ze natuurlijk wel ongevraagd mee. En ze vinden het blijkbaar vanzelfsprekend dat ze mogen meekomen omdat mijn nichtje van 12 (dochtertje van mijn broer) ook meekomt. Maar dit vind ik dat weer iets heel anders.
Sorry voor de lange uitleg ;)
Groetjes Kelly
|
|
Sanne
9-7-2011
|
6-7-2012 11:43:56
Ik zou toch eens bespreken met hun of ze dat echt wel zouden doen. Niet zo zeer voor jullie feest, maar vooral ook voor de baby zelf... Ons neefje van toen nog net geen 2 maanden oud is bij ons ook heel de avond gebleven en die heeft toch wel een tijdje liggen wenen voor hij in slaap viel. Dit zal zeker met de drukte en de vreemde omgeving te maken hebben gehad. ('t Was bij ons thuis en hij lag wel apart, dus rustiger.) Zijn oudere zus was bijna 3 maanden oud op de trouw van mijn schoonzus. Zij is er toen bij gebleven tot na haar laatste voeding. (De ouders wilden die graag zelf geven.) Dat is toen allemaal heel rustig verlopen. Ze heeft een tijdje in een aparte ruimte kunnen slapen, tot het dessertenbuffet daar opgesteld werd. Na die voeding hebben haar ouders haar weggebracht (of juist ervoor en dat ze die voeding op het logeeradres hebben gegeven, dat weet ik niet meer juist).
Op zich begrijp ik de ouders wel. Het lijkt me heel moeilijk om zo'n kleintje al direct achter te laten. En ook voedingen dan al door een vreemde laten geven... Ik zou zeker eens bij de zaal navragen of er een ruimte is waar de baby wat rustiger kan slapen. Want ik begrijp jou ook helemaal. Een huilende baby heb je er nu eenmaal niet graag bij op zo'n feest.
|
|
heidi
|
6-7-2012 11:58:23
ik versta jouw standpunt, maar ook die van de ouders... het is niet altijd gemakkelijk om een baby'tje ergens achter te laten... (ik heb zelf 4kinderen waaronder eentje van nog geen 2 maand oud), ik neem hem ook echter overal mee, ik kan hem nog niet ergens achter laten,ik ken zijn gewoonten,weet hem te troosten enz... en eerlijk gezegd, het is nu niet dat baby'tjes steeds wenen, ze slapen nog veel en overal door dus zou ik me er geen zorgen over maken...wij gaan volgende week ook naar een trouw,ze weten dat ik de kleinste meebreng en dat ik mijn andere 3 ergens laat slapen...
|
|
Gitte
14-4-2012
|
6-7-2012 12:48:52
Ik begrijp je reactie ook wel, maar zou me dus echt geen zorgen maken. Een baby van 2 maand slaapt bijna overal en altijd :-) En als hij al huilt, zal papa of mama zich wel even discreet terugtrekken, vermoed ik. Het is echt moeilijk om je baby achter te laten als je nog borstvoeding geeft. Je praat wel over kolven, maar realiseer je je dat je vriendin dat dan ook op jouw feest zou moeten doen? Want baby in de buurt of niet, die melk wordt wel geproduceerd hoor!
Baby's op een avondfeest vind ik echt geen probleem, kinderen horen er niet thuis (al was ons eigen zoontje er bij ons wel bij, maar dan met babysit en een ruimte boven de zaal om te gaan slapen). Ik vind de reactie van je vriendin dan ook heel logisch: de 2-jarige blijft thuis, de baby komt mee.
Geloof me, je gaat daar geen hinder van hebben. Geniet van je dag! xx
|
|
Jan
29-9-2012
|
6-7-2012 15:58:53
Onze jongste gast is 27. We hebben het geluk een vriendenkring te hebben die zich nog niet heeft voortgeplant, en de weinige mensen die kinderen hebben, hebben spontaan voorgesteld om die thuis te laten.
|
|
Evelien
1-9-2012
|
6-7-2012 17:07:20
Lang leve flessenvoeding! ;-)
Wij zijn absoluut niet tegen kinderen en willen er na onze grote dag ook zelf heel graag aan beginnen, maar wij vinden toch dat zowel baby's als kinderen niet thuishoren op een huwelijksfeest, en dan al zeker niet 's avonds.
Misschien heb je er zelf inderdaad geen last van door de muziek of het gebabbel, maar er zal zowiezo wel iemand last van hebben, nl bvb de andere gasten van de tafel van de ouders of de ouders zelf. Ik zou persoonlijk toch aandringen om de kleintjes thuis te laten!
Wij hebben zelf normaal gezien geen kleine kinderen op het avondfeest (de jongste is 12 jaar), dus daar ben ik wel blij om. De nichten en neven, alsook een aantal vrienden van ons, hebben wel kleine kindjes, maar we hebben expliciet gevraagd om deze thuis te laten. Ik hoop dus dat ze dit ook effectief gaan doen :-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Tiffanie
28-7-2012
|
7-7-2012 0:09:14
Misschien moet je eerst eens bij de feestzaal polsen hierover? Gaan zij daarmee akkoord? Hebben zij ergens een ruimte waar het kindje te slape gelegd kan worden? Want anders is dat geen doen hé ! Ik persoonlijk zou het ook niet graag hebben, zo'n baby'tje, zeker als er geen ruimte is om het te laten slapen... Nu, als het een flinke baby is kan het even goed voor niks zorgen maken zijn ... Succes alvast !
PS. Het komt dichtbij hé, datumgenoot !! :)
|
|
Ellemieke
|
7-7-2012 10:21:27
ik zou ook zeggen liever eentje van 2 maand dan eentje van 2 jaar... Zal wel meevallen!
E.
|
|
Joeri
28-7-2012
|
7-7-2012 11:59:06
Tja aparte ruimte is er niet echt dus ze zal genoodzaakt zijn om zich af te zonderen in het wc als ze wat privacy wil. Heb wel aan de zaal gevraagd om een extra plaats te voorzien aan de tafel voor de baby zodat die er toch kan bijstaan.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|