Terug naar overzicht
'Vind ik leuk!' --> breng zeker verslag uit en... geniet!!
Super!!!Hier ook die kriebels hoor!!!!Ga morgen naar de 2 bruidswinkels van Jagré en daarna nog naar Couture Jetty in Beveren! Ben super benieuwd Veel succes en héél veel plezier bij het passengroetjes
ooh das zo'n zalig gevoel he als ge "het" kleed gevonden hebt, da kunt ge moeilijk beschrijven. Veel succes met de zoektocht. Geniet ervan!
We houden elkaar op de hoogte van de ervaringen en de status ;-)Groetjes
toi toi toi !
Hey Vicky (die een dag later trouwt) en andere ladies !Ik ga morgen ook voro de eerste keer op kleedjesjacht. Heb een afspraak bij Youniek in Turnhout samen met mijn twee zussen en mijn mama :-)Ik kijk er enorm naar uit !Groetjes en veel pasplezier!
veel plezier en hou ons op de hoogte he x x x
Veel succes met het vinden van je kleedje... ik het het mijn al omdat we normaal dit jaar gingen trouwen en een jaarke is uitgesteld... en is van Jagré :-).
Geniet ervan!!
morge gaan we gans de dag op zoek naar kleedjes hopelijk kunnen we zonder afspraak maar heb juist gelezen in bruidshuis in merksem is op afspraak wil zo vlug mogelijk eentje vinden grote dag is al in oktober
Ik heb mijn trouwjurk gevonden! leuke dag gehad met de mama en de zussen; heb een tiental kleedjes gepast en uiteindelijk was ik meteen verkocht bij het passen van het allerlaatste kleedje (dat ik zelfs had zien hangen tussen de rekken, maar niet WOW vond op de kapstok) . Ik heb uiteindelijk een kleed besteld dat helemaal anders is dan wat ik gedachten had... Vriendelijke mensen ook bij Youniek,s en ze nemen echt de tijd voor je. In oktober moet ik terug, dan krijg ik het "afgewerkt" te zien, omdat er nog bandjes aan vast moeten gemaakt worden (oorsponkelijk model was strapless en dat wou ik niet) . Groetjes en veel jachtplezier aan de andere bruidjes!
Oooh Jennifer - superfijn gevoel hé! Ik liep een ganse week "heppie"!
Amai dat is echt wel leuk als je dat gevoel hebt. Ik ben vandaag gaan passen en ik had bij een zestal kleedjes wel iets van dat vind ik echt wel mooi. Met als gevolg dat ik het nu helemaal niet meer weet :-(