Terug naar overzicht
Je kan het laten drukken in je misboekje? Dan kan je het gewoon aflezen en je man ook :)
Dank u voor de reactie MAAR nu komt het lastige gedeelte: wij hebben geen misboekje gedrukt.
Wij mogen de onze niet zelf schrijven
Wij hebben onze geloften ook zelf geschreven, ik denk dat ik ze van buiten ga proberen leren maar toch een spiekbriefje ga geven aan mijn getuige. Je weet maar nooit dat ik door de zenuwen en emoties alles vergeet
Elfie, daar ben ik ook bang voor. Dus inderdaad misschien maar best een spiekbriefje aan men getuigen geven, zoals jij.
Dag An,wij hadden voor elkaar een mooi kaartje gezocht en hebben daarop onze gelofte geschreven. Mijn zus (en getuige) had die kaartjes bij, samen met de ringen. We hebben dan onze gelofte min of meer afgelezen en de kaartjes aan elkaar gegeven. Leuk om later nog eens boven te halen en nog eens te lezen! We vonden een mooi kaartje een beter alternatief dan een verfrommeld spiekbriefje ;o)Lieve groeten,Hanne
Wij mochten de dag voordien de kerk al klaarzetten (snoepjes wegzetten, misboekjes neerzetten,...) en hebben dus ons boekje (met een apart papiertje met de gelofte tussen) al op onze plaats gelegd. Ook de boekjes van de familie konden we zo al op z'n plek leggen.Je kan dus gewoon vragen om de dag voordien bv. al iets op jullie plaats neer te leggen.Het was bij ons alle 2 een vrij lange tekst, dus vanbuiten leren was geen optie :-)
Wat een leuk ideetje van het kaartje voor elkaar met de geloften! Idd leuker dan een spiekbriefje. Denk dat het voor mij alleen maar voor extra stress zou zorgen als ik ze vanbuiten moest leren!
Bedankt voor alle reacties.Ik ga zoals janine zegt, de geloften al op onze plaats klaarleggen, dan hoef ik me daar niet langer druk in te maken.Goh nog 4 dagen te gaan, het komt nu toch wel heel dichtbij.Ik hoop dat ik niets vergeten ben, dat gevoel bekruipt me elke dag meer en meer.Of zijn het gewoon de zenuwen GroetjesAn