Terug naar overzicht
Ooh super. Ik ken het gevoel. Voor mij is het nog 10 maanden wachten, véél te lang.
Moet inderdaad zalig gevoel zijn!Ik ga volgende week vrijdag voor de laatste pas, kijk er zo naar uit!Vandaag wel proefkapsel gedaan en dat is gewoon super goed gelukt! Hopelijk even goed binnen 28 dagen denk ik dan bij mezelf...Ook de wedding cake topper is aangekomen vandaag, dus weer een extra goed gevoel erbij!Van mij mag het ook gaan komen! Die 4 weken lijken nog wel een eeuwigheid nu!
ik mag 17 juli gaan voor de laatste pas!! Jaja meisjes, het komt dichterbij hé...
Ik mag 11juli mijn kleedje voor de laatste keer gaan passen in de robel in roeselare , ik zal het wel daar laten hangen tot een paar dagen voor de trouw, want ik heb niet echt een geschikte plaats om het op te bergen. Ik kan bijn niet geloven dat het bijna zover is
Het is echt zo spannend. Als het trouwkleed er eenmaal is er toch al veel gepasseerd en weer iets die in orde is. Een moment om van te genieten. Ik kon het niet laten en heb gevraagd aan mn moeder of ze wilde foto's nemen (ter herinnering) en ze zijn heel goed gelukt.Mijn zenuwen zijn bijna zo goed als weg nu het kleedje er is en ik begin meer en meer te genieten van alles wat we al gedaan hebben en nog moeten doen.Aan iedereen nog heeeel veel succes nog even op onze tanden bijten en we komen er wel :)