Terug naar overzicht
heb je toevallig een foto van hoe bruin je ziet? wil ook wel wat meer kleur dan mijn typisch wit kleurtje maar het mag ook niet te donker zijn want dan weet iedereen dat ik het express gekleurd heb (iedereen weet namelijk dat ik slecht bruin :-) )
Ik ben zelf ook vrij bleek en kleur ook niet zo makkelijk. Als je mail adres even geeft stuur ik je een fototje in mail. Grtz
Hoeveel heb jij daarvoor betaalt ? en zou dat niet afgaan op witte trouwkleed ?
Kost 35€ heb vandaag een wit topje aangehad en er zijn geen vlekken op. Ik heb het gister laten spuiten en na 12 u intrekken moet je een douche nemen voor het onopgenomen product af te spoelen daarna geeft het niet meer af. De kleu kan je niet kiezen omdat het product inwerkt op je pigment, je krijgt de kleur die je zou krijge na een weekje spanje ofzo. Dus een heel natuurlijk effect.
Ohjah helpt het ook tegen strepen want dat is wel belangrijk. Ik heb bruinere plekken aan hals en rug dusjah... Groetjes!
heb je ook in regio antwerpen iemand ik wou gwn airbrusing doen voor 25 euro
Ik heb geen strepen of vlekken dus... Ideaal. Ben heel tevreden daarvan. Je moet het maar eens googleen :) je vind er wel veel van en eigenlijk vooral positieve dingen.
Ik heb haar ook net een mailtje gestuurd.. Bruin ook vrij snel, maar mijn bandjes staan er natuurlijk ook in. Ook zijn mijn benen nog niet echt bruin. En ik trouw in het kort.. Dus ga dit toch ook eens proberen..Bedankt voor de tip, Kelly!
Mijn collega heeft dat ook gedaan voor een trouwfeest vorig weekend en het is idd een zeer mooi - niet overdreven- bruine kleur MAAR achteraf heb je wel plekken als je je begint te douchen of ergens een aantal keer over wrijft. Het verdwijnt niet overal op hetzelfde moment, waardoor je dus witte en bruine vlekken/strepen op je armen en benen hebt na een weekje... Mijn collega lioopt nu dus steeds rond in lange broek en draagt een vestje om die plekken te verbergen. Ik zou die spray tanning, een drietal dagen voor de trouw doen, maar zeker niet te vroeg !
Bij mij begint het nu weg te trekken en hier en daar heb ik ook wel vlekken op mijn benen. Mijn armen zien er niet echt gevlekt uit. Ik laat het de dag voor de trouw doen, dan ben je zeker van het egale effect. Had gehoopt dat het egaler zou wegtrekken, maar ben toch nog altijd tevreden met het resultaat dat ik de eerste dagen had. Het is logisch dat na een paar douchebeurten en zweten de kleur afgaat en ook wat in vlekken, want je huid vernieuwt zich niet overal even snel. Grtz x
ik heb ook spraytan van infinity sun laten doen voor onze mooie dag en ik was hier zeer tevreden over!!! Geen vlekken en wordt niet oranje!!!! ik heb dit laten doen bij glow in berlaar dus voor de mensen van provincie Antwerpen ...... :-)