Terug naar overzicht
heb je toevallig een foto van hoe bruin je ziet? wil ook wel wat meer kleur dan mijn typisch wit kleurtje maar het mag ook niet te donker zijn want dan weet iedereen dat ik het express gekleurd heb (iedereen weet namelijk dat ik slecht bruin :-) )
Ik ben zelf ook vrij bleek en kleur ook niet zo makkelijk. Als je mail adres even geeft stuur ik je een fototje in mail. Grtz
Hoeveel heb jij daarvoor betaalt ? en zou dat niet afgaan op witte trouwkleed ?
Kost 35€ heb vandaag een wit topje aangehad en er zijn geen vlekken op. Ik heb het gister laten spuiten en na 12 u intrekken moet je een douche nemen voor het onopgenomen product af te spoelen daarna geeft het niet meer af. De kleu kan je niet kiezen omdat het product inwerkt op je pigment, je krijgt de kleur die je zou krijge na een weekje spanje ofzo. Dus een heel natuurlijk effect.
Ohjah helpt het ook tegen strepen want dat is wel belangrijk. Ik heb bruinere plekken aan hals en rug dusjah... Groetjes!
heb je ook in regio antwerpen iemand ik wou gwn airbrusing doen voor 25 euro
Ik heb geen strepen of vlekken dus... Ideaal. Ben heel tevreden daarvan. Je moet het maar eens googleen :) je vind er wel veel van en eigenlijk vooral positieve dingen.
Ik heb haar ook net een mailtje gestuurd.. Bruin ook vrij snel, maar mijn bandjes staan er natuurlijk ook in. Ook zijn mijn benen nog niet echt bruin. En ik trouw in het kort.. Dus ga dit toch ook eens proberen..Bedankt voor de tip, Kelly!