Nu Online
Momenteel zijn er 307 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

grrrrrrrrrrrrrrr schoonfamilie he!

6-7-2012 22:22:37
Hey bruidjes, ik moet even mijn frustratie kwijt want als ik er thuis iets van zeg zijn er woorden en daar heb ik geen zin in. Zoals jullie al weten komt mijn schoonbroer niet naar onze trouw omdat hij liever gaat vissen he. Nu mijn schoonfamilie heeft zich nog geen enkele keer iets van onze trouw aangetrokken. Mijn ouders hebben alles gezien, weten alles en doen er ook heel erg veel en zij; NIKS!!We vroegen al maanden om de laatste week van juni langs te komen om alles te bespreken en uit te leggen. Nu zijn we op 1 week van de trouw en nog steeds niks en het ziet er niet naaruit dat ze nog zullen komen. Ik had onlangs de attesten op het gemmentehuis gaan halen voor hun werk. Ze moesten alleen een hebben voor de zus. Dat heb ik dan al af gegeven. Vorige week moet papa er ook een hebben en daarnet beld ze dat ze dat voor de zus dringend moet hebben maar ze heeft dat al! En afstrijden dat het niet zo is. Nu moet ik dus zorgen dat ik dat zelf ga halen en nog naar daar ga brengen terwijl ik daar ook helemaal de tijd niet meer voor heb! Ze zetten ons gewoon voor het blok en ik ben dat echt kotsbeu! Ze hebben geen kloten voor ons gedaan maar wij moeten godverdomme altijd wel springen voor hen want anders kunnen ze wel niet komen he. Ik moet daar vrijdag de dag voor onze trouw nog rond gaan rijden om hen op te halen en weet ik veel wat. Ik ben
het echt beu. Sorry voor mijn taalgebruik maar het moest er even af. En dan verschieten ze dat een mens een bridezilla wordt!

sophie
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 633

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik7-7-2012 9:36:16

ik snap je frustratie meisje, je hebt nu zelf geen tijd meer voor al die dingen he. Probeer je te troosten dat er op je trouw nog toffe mensen gaan zijn, en als het vervelend wordt, kun je nog naar die mensen gaan. Probeer er zelf niet aan onderdoor te gaan en neem voldoende rust, je dagje zal op en top zijn !

Liefs, Vero

heidi
10-7-2012
 Meld misbruik7-7-2012 11:16:04

hey, bij mij zijn het mijn ouders die zo doen, en da is nog erger, niks weten ze, niks vragen ze, pfffffffffff
voel mij echt ellendig, echt waar, juist zijn ze binnen geweest en het was weer van dat, pfffffff

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik8-7-2012 19:12:16

Ik ga proberen van er mij niks meer van aan te trekken maar ze maken het me niet gemakkelijk pfff maar toch bedankt!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...