Terug naar overzicht
Hey Kelly,Ik had eerst ook een hoepelrok om onder mijn kleed aan te doen.Ik was wel van plan om het na de speech bij het binnenkomen in de zaal uit te doen, zodat ik mij de rest van de avond gemakkelijker kon bewegen. Ook voor de openingsdans wou ik sowieso zonder hoepelrok.Nu heb ik mijn kleed nog eens aangedaan zonder rok en heel vreeemd, maar ik zie geen verschil... (foto's genomen zoals ik foto's heb met de hoepelrok, maar echt geen verschil te bespeuren. kvond zelfs dat mijn kleed beter viel, heeeeel vreemd)Dus ik verkoop mijn hoepelrok omdat ik toch al 100% zeker ben dat ik hem niet ga aandoen. Misschien moet je jouw kleed ook eens aandoen zonder hoepelrok? Als het nog mooi valt kan je dan voor het gemak de hoepelrok voor de openingsdans snel uitdoen. Best een foto nemen van het kleed als je het aanhebt met én zonder hoepelrok, zodat je een duidelijk zicht hebt wat het verschil is.Groetjes!
Een hoepelrok dient niet enkel voor het uitzicht, maar ook voor het gemak. Zonder de hoepel kruipt de stof heel vaak tussen je benen en das moeilijk om te stappen. Ikzelf vond er niets ongemakkelijk aan om de hoepel te dragen. Het is een gewoonte en je draagt hem een ganse dag he. Het zorgt er ook voor dat er nog wat lucht onder je rok kan :-) Misschien in de winkel idd eens proberen met en zonder als je zeker wil zijn. Goetjes
ik ben een kersversbruidje sinds 21 dagen en had een prinsessenjurk met hoepel, sleep en al wat erbij hoort. Ik was er ook bang van want enkel in de paswinkel lopen leek me moeilijk. Zeker ook omdat ik moest proberen in een koets te raken maar alles is supervlot gegaan hoor bruidje, iedereen zei "dat gaat zo vlot" en ik schrok er zelf ook van, t was alsof ik nooit anders had gedaan, zelfs dansen. Ik kan het iedereen aanbevelen, geniet van je hoepelrok ps en t levert zalig prachtige foto's op achteraf !