TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kelly
13-7-2013
|
7-7-2012 17:31:29
als je genoeg budget hebt, de vliegende pastoors zijn heel leuk (600 euro) had ik graag gehad maar vond ik wat te duur, dat zijn acteurs die een misdienst naspelen maar heel heel tof en grappig gebracht. echt de moeite.wij laten nu gewoon een priester (decaan) komen, maandag ons eerste gesprek... laat het wel weten :-) ook heb je nog allerlei alternatieve vieringen, te vinden via google of hiet op de website. succes x x x
|
|
sofie
15-8-2023
|
7-7-2012 22:43:39
wij hebben het huis van de mens, helemaal gratis en voor nix ;-)
onze viering is echt heel persoonlijk met allerlei sprekers, gedichtjes en liedjes. je maakt dit zo persoonlijk als je zelf wil, bij ons moet die mens enkel bindtekstjes maken omdat wij zelf ne hele grote inbreng hebben. we hebben er zelfs een soort van 'doopviering" voor ons zoontje in verwerkt
|
|
Sofie
9-8-2014
|
7-7-2012 23:47:38
en waar gaat dit gebeuren dan door?
|
|
sofie
15-8-2023
|
8-7-2012 9:35:54
dat mag je eigenlijk zelf kiezen waar jij het een mooi plekje vind ;-) bij ons is dit in de tuin van de feestzaal, daar is het super mooi, hebben ze een mooi prieeltje en voor de logistiek wordt ineens gezorgd, handig he ook weer zonder meerkost.
|
|
Silke
6-10-2012
|
8-7-2012 11:23:28
Wij werken ook,samen met huis van de mens! Tot nu superervaringen! Als je naar volgende link gaat vind je decentra in jouw buurt:
http://www.demens.nu/nl/HuisVanDeMens/contactgegevens
Meer uitleg over het hele concept vind je onder het altaarnatief!
http://www.hvvregioantwerpennoord.be/documenten/UVV-alt...
Onze samenwerking verloopt tot nu toe vrij goed! Toffe dame die ons helpt en de uiteindelijke plechtigheid dan ook zal leiden. Heel veel persoonlijke inbreng. Enkel wat jullie willen, zal gebeuren!
Locatie is zelf te bepalen en te zoeken maar de rest is helemaal gratis gezien het huis van de mens subsidies krijgt van de overheid.
Succes!
|
|
Sofie
9-8-2014
|
9-7-2012 0:45:26
en moet je dan je hele boekje zelf opstellen? iemand mss voorbeeldjes? je mag me altijd mailen op boonssofie@gmail.com
|
|
Veronique
24-8-2012
|
9-7-2012 12:39:47
Wij ook huis van de mens! Ook super ervaring tot hier toe. Echt boekjes kan ik niet sturen. Aangezien die mevrouw (in ons geval) een heleboel vragen stelt aan en over ons, en aan de hand daarvan maakt zij teksten op. Ook hebben we verschillende lezers (zussen, vader) die dan een zelfgemaakte en persoonlijke tekst zullen voorlezen. Het enige wat we eigenlijk zelf hebben gevraagd is plaats te houden voor de huwelijksgeloften en aansluitend voor de ringen. Ook heb ik een soort document laten maken waar de getuigen nog eens zullen op tekenen. Eigenlijk doet die mevrouw grotendeels alles hoor. En alles wat je er nog bij wil kan perfect... Iemand laten zingen, een bepaalde symboliek, zelf iets voorlezen...Je zou eens moeten langsgaan eigenlijk, dan wordt het snel duidelijk.
Veel succes!
|
|
Sofie
9-8-2014
|
9-7-2012 13:05:27
dus zij stellen alles samen? mag je dat ookzelf doen? kheb hun een mailtje gestuurd
|
|
sofie
15-8-2023
|
9-7-2012 13:44:33
het is eigenlijk idd een proces dat je samen doorloopt. eerst moet je ieder apart een vragenlijst oplossen, dan ga je eigenlijk als het ware op weg. de ene wil liever graag veel inbreng, de ander wat minder. het ene koppel houdt veel van gedichtjes, het andere van liedjes,... jullie maken als het ware jullie eigen viering!
als je wil wil ik wel ons draaiboek mailen zodat je eens een gedacht krijgt fiekev_v@hotmail.com doe me een maileke en dan stuur ik het door
|
|
caro
18-8-2012
|
13-7-2012 9:29:00
Hoi, Eerst hadden wij ook de demensnu in gedachten omdat iemand die ik ken dat heeft laten doen door hen. Ze heeft me verteld dat het super was. Maar wij hebben gekozen voor een goede kennis die alles zal voordragen en steken alles zelf in elkaar met teksten die vrienden over ons leven hebben geschreven voor ons. Gewoon even nadenken wat je allemaal wil en zelf in elkaar steken kan super zijn. Wel veel werk maar ook plezant.
|
|
sandra
8-6-2013
|
23-7-2012 22:20:52
Hoi Sofie,
Zou je mij zo een draaiboek ook eens willen doorsturen? Wij gaan ook een alternatieve viering doen (denk zelf ineen steken)
Groetjes
|
|
sofie
15-8-2023
|
24-7-2012 8:29:05
als je mij een maileke doete op fiekev_v@hotmail.co stuur ik het u graag door
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|