Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

top 5 belangrijkste en minst belangrijke dingen...

8-7-2012 8:16:14
Hey,

Wat is bij jullie de top 5 van de belangrijkste dingen voor jullie trouw? en wat de 5 minst belangrijke?
hier staat in de top 5 (maar niet in die volgorde):
*muziek
*kledij
*de reis
*eten
*foto/video

Minst belangrijke:
*decoratie
*vervoer
*bedankgeschenkjes

Hoe is dat bij jullie?

Groetjes,
Wen

Wendy
13-6-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 753

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik8-7-2012 9:37:55

belangrijkste :

- Kerk : god ’s Zegen is het aller belangrijkste!

- Geen ruzie!!

- Kledij

- De reis

- Sfeer en plezier

- Foto

Minst belangrijke:

- grande luxe

- vervoer

- dresscode suitte

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik8-7-2012 10:07:44

Om eerlijk te zijn is hier bij ons alles superbelangrijk, als het ene niet in orde is, is de fun van het andere verdwenen .... misschien ben ik echt zo een bridezilla, maar alles moet hier tip top in orde zijn. Al moet ik wel toegeven dat het best vermoeiend is om de perfectie na te streven :-)

Groetjes

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik8-7-2012 12:08:11

Ik volg de mening van Lynn ook, maar als ik dan toch moet kiezen:

belangrijkste:
- goede sfeer, veel plezier maken
- lekker eten
- een mooie huwelijksviering
- mijn droomjurk dragen
- vervoer
- herinneringen voor achteraf (foto's, video)

( & hopen dat we mooi weer hebben)

minder belangrijk:
- bedankjes
- decoratie
- muziek

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-7-2012 14:01:43

Goh, wij waren oorspronkelijk ook zo begonnen maar is moeilijk om ons eraan te houden. Zo wilden we niet veel geld besteden aan uitnodigingen en ander drukwerk. Nu hebben we gekozen om alles rond het thema "reizen" uit te werken en gaan dus een uitnodiging op maat en zo laten maken. We weten dat dit ons iets meer gaat kosten maar we willen dat alles af is en geven dan graag wat meer uit. Onze fotograaf vonden we heel belangrijk maar deze kost dan (gelukkig) wat minder dan voorzien. Ik ging eerst voor geen te dure kledij maar mijn ouders hebben me getrakteerd op een prachtig kleed. Ik denk dus dat we niet echt meer een top 5 hebben maar gewoon zorgen dat het een het ander wat compenseert en dat we geen over-the-top dingen doen.
Het finale kostenplaatje zal dus hoger liggen dan gepland maar wel nog steeds betaalbaar.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-7-2012 20:38:46

Wij willen vooral 'een goed feestje', vanaf het begin gezegd :-)
Dus onze zaal, DJ, licht en geluid zijn zeker belangrijk :-)

Fotograaf, kledij ook...

Het totaalplaatje moet kloppen en dat kan met dure accessoires, maar ook met goedkope...best een budget opstellen en dan verdelen over de verschillende 'kosten' en het meeste uitgeven aan wat je belangrijk vindt ;-)!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...