Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

middagmaal :)

8-7-2012 9:22:43
Hallo,

Mijn vriend zou graag trouwen in de voormiddag.
's Middag moeten we dus gaan eten met de suite ( onze ouders, broers en zussen).
Wie komt daar ook nog bij?
ouders van de bruidskindjes?
oma's & opa's?
tante's en nonkel's?
...

Wat moeten zij dan doen in de namiddag terwijl wij foto's gaan trekken zijn?

Groetjes!

P.s. gisteren gaan kijken naar Saint-Germains en er zit een grote kans in dat het die zal worden! :)

Valerie
24-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 610

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik8-7-2012 11:27:58

Wij wilden eerst op restaurant gaan met enkel de gezinnen en de grootouders. Maar niet iedereen vond het kunnen dat niet de hele familie werd uitgenodigd voor het eten en na een heel gedoe hebben we maar besloten een zaaltje hier in de buurt te huren. Wij hebben iemand van onze vriendenkring aangesteld om alles te regelen en in orde te brengen (zij heeft zich daarvoor opgegeven) samen met een deel vrijwilligers. Er zullen broodjes zijn, pizza, taart en koekjes en natuurlijk veel drank. Ondertussen hebben we ook meer mensen uitgenodigd voor de middaglunch en zullen we rond de 60-70man zijn. We komen om 12.45u aan, aan het zaaltje en rond 13.45 zullen wij vertrekken om fotootjes te gaan maken. De rest blijft daar tot 15.45u en krijgt nog eten en drinken en kunnen genieten van hun gezelschap, daar maak ik mij geen zorgen over! En als ze zich vervelen, we wonen dicht bij een natuurpark dus daar kunnen ze altijd naartoe... Groetjes, Alessia

Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik8-7-2012 11:33:37

Wij wilden eerst ook op restaurant met onze ouders, grootouders, broer en getuigen.. Maar omdat ik bang was dat de dag te zwaar zou zijn voor mijn grootouders en onze kindjes hebben we besloten om bij ons thuis een tuinfeestje te geven.. we zetten gewoon een tentje in onze tuin. We laten broodjes komen. We drinken wat op ons gemak.. de kindjes kunnen even rusten als ze dat willen. Iedereen kan zich wat opfrissen.. en dan kunnen wij foto's gaan trekken.. Achteraf vertrekken we dan samen naar de feestzaal..
Groetjes

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik8-7-2012 12:18:20

Wij zullen 's middags broodjes voorzien voor onze ouders, grootouders, onze broers (getuigen) + partner, bruidskindjes (+ de ouders van de kindjes).

Wij vinden niet dat daar tantes en nonkels moeten bij zijn en niemand deed er moeilijk over, zij komen s' avonds gewoon naar het feest.

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik8-7-2012 17:21:39

Bij ons zal het ook zoals bij Silke zijn. Bij mijn ouders thuis zullen er 's middags broodjes en drank voorzien worden. Na het stadhuis (11u) gaan wij meteen foto's trekken terwijl ouders, getuigen en bruidskindjes (en mss ook grootouders) naar mijn ouders gaan. Wij zullen na de foto's bij hen aansluiten voor het middageten. Bij ons in de familie is het niet de gewoonte dat tantes en nonkels er al van 's middags bij zijn. Zij komen gewoon naar de mis, receptie en feest.

Valerie
24-8-2013
 Meld misbruik9-7-2012 11:55:14

Hallo medebruidjes!

alvast bedankt voor jullie reacties.

Ik zal het voorstellen voor die broodjes, maar ik geloof dat de ouders liever zouden gaan eten. Alhoewel ik het toch wel een beetje teveel van het goede vindt om 2 x warm te eten op een dag...daarbij kost dat al gauw € 1000. (tantes en nonkels moeten wel mee vinden onze ouders).

Maar wat moeten ze dan doen in de namiddag...? (tussen 12 - 16u)
Wij zullen wel foto's gaan nemen, dus onze dag is wel gevuld ;-)

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...