Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

neef gaat trouwen!

8-7-2012 19:18:38
Hey bruidjes

Met nog 5 dagen op de teller gaat mijn stressniveau steeds erger en erger worden. Kreeg daarstraks weer het mooie compliment dat ik nu een echte bridezilla geworden ben want dat ik niemand anders wat gun nu. Pffff niet echt waar hoor. Mijn lievelingsneefje is gisteren met zijn vriendin voor 4 weken op vakantie vertrokken naar frankrijk. Nu ze komen zaterdag wel speciaal naar hier voor onze trouw, hebben wij zelf wel betaald maar vind het toch lief dat ze dat willen doen want ik wou hem er echt wel graag bij. Hij is een tweede broer voor mij. Ze zijn trouwens op de kop 1 maand langer samen dan mijn hubby en ik. Nu kreeg ik daarstraks een sms van hem dat ik als eerste mocht weten dat hij haar gisteren in Frankrijk ten huwelijk had gevraagd. De rest van de familie mag het nog niet weten want daar gaan ze het zaterdag OP MIJN TROUW!!! tegen vertellen. Nu ergens ben ik wel heel erg content en heel erg blij voor hen en ik gun het hen zeker. Maar dan weet je al hoe dat gaat zijn he. Mijn 'thunder' weg op mijn eigen trouwfeest. En dat was wel even slikken om eerlijk te zijn hoor. Pff die laatste week doen ze mij wat aan zene, eerst mijn schoonfamilie en nu dit. Ik heb dan toch ook maar besloten om al vanaf dinsdag verlof te nemen want dat komt niet goed, ocharme mijn klanten anders pfff;

Een bridezillake

sophie
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 816

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik8-7-2012 19:37:30

Hey Sophie. Als ik eerlijk moet zijn, ik zou het verschrikkelijk vinden als iemand zoiets zou doen op mijn trouw, dit is jouw dag! Daar kunnen ze toch ook rekening mee houden! Heb je het al gezegd tegen hem? Misschien denkt hij dan ook na en beseft hij dat ze beter een andere gelegenheid zoeken. Groetjes!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik8-7-2012 19:39:46

Ik begrijp je en ik vind je zeker geen bridezilla hoor! Ik zou me ook zo voelen. Het is 'jouw' dag he en niet dat van uw neef. Probeer het hem te zeggen dat het u dwars ligt. Ik vind dat hij het op een ander moment moet vertellen. Kop op meid!

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik8-7-2012 20:47:37

Ik geef je gelijk, zoiets doe je gewoon niet!
Als jullie zo een goede band hebben, dan zal hij het wel begrijpen als je hem vertelt dat je liever hebt dat hij nog even wacht tot na jouw dag voor dat nieuws.

SophieSam
12-10-2012
 Meld misbruik8-7-2012 20:48:29

Ik zou zo kwaadzijn, zou daar echt niet mee kunnen lachen! Kan hij niet wachten tot na zijn verlof om het aan de rest te vertellen... Het is inderdaad wel jullie dag zijn! Nu zal er veel aandacht naar hun gaan vrees ik. Zou het proberen uit te leggen aan je neef dat je dat niet zo leuk vind...

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik8-7-2012 21:09:20

Zo'n aankondiging op het trouwfeest van iemand anders is gewoon NOT DONE. Zaterdag is jullie dag, jullie moment om te stralen. Ik zou hem toch proberen uitleggen dat je dit liever niet ziet gebeuren hoor.

Voor de rest: probeer toch een beetje relax toe te leven naar jullie mooiste dag. Alle clichés kloppen écht: de dag is zo om en zelfs al loopt er eens iets niet zoals gepland, wedden dat niemand het merkt behalve jullie zelf?

Ik wens jullie dus vooral veel aftelgenot! :-) (en een droge trouwdag!)

xxx

lien
4-5-2013
 Meld misbruik8-7-2012 21:55:31

Ik zou ook tegen hem zeggen dat je het echt niet fijn vindt dat hij dit zou doen. Ik kan heel goed begrijpen hoe jij je voelt, ik zou er ook echt niet mee kunnen lachen moest iemand dit doen op mijn trouw. Dus gewoon zeggen, en als ze dit niet begrijpen is het heel erg laag van hen.

Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik9-7-2012 9:09:03

Hey Sophie,

Mensen kunnen soms toch niet echt nadenken he.
Iedereen weet toch dat dat jullie dag is en dat jullie die dag in de schijnwerpers staan en niemand anders.
Ik moet er niet aan denken dat iemand zo iets zou doen op mijn trouw.
Als jullie toch zo close zijn zou ik het er met hem toch wel eens over hebben, hij zal dit wel begrijpen.

groetjes
joeri

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik9-7-2012 14:07:25

Bedankt voor jullie lieve reacties, blij te merken dat ik toch blijkbaar nie overdrijf dan. Ik wou hem daar vandaag mee confronteren maar hij is me voor geweest. Hij heeft alles vanmorgen al op Facebook gezet! Dus de hele familie is nu op de hoogte. Nu ik ben al blij dat hij het niet meer op mijn dagje gaat doen maar zijn liefje heeft een bom van een ring gekregen en ik weet goed genoeg dat iedereen die zal willen zien. Maar ach ja, niks meer aan te doen. ik zal er mij bij moeten neerleggen vrees ik. Maar toch heel erg bedankt voor jullie steun! Was blij dat ik mijn hartje hier altijd al heb mogen luchten en nu maar hopen op goed weer .

Groetjes Sophie

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik9-7-2012 14:52:21

@ Sophie : Ik ben al blij dat hij het niet op uw huwelijk zal zeggen.. Ok, ze zal haar ring misschien aan iedereen laten zien maar er zal zoveel volk zijn, dat je het zelf amper zult merken hoor. Ik hoop en duim mee voor mooi weer! Komt allemaal goed!!

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik10-7-2012 12:26:53

Och, dat zijn 5 minuutjes bij het binnenkomen dat ze naar die ring zullen kijken, de rest van de dag zal er teveel rond jullie te zien zijn dus maak er maar geen big deal van! En vergeet ze zelf geen proficiat te wensen ;-) hihi!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...