Terug naar overzicht
Hey Sophie. Als ik eerlijk moet zijn, ik zou het verschrikkelijk vinden als iemand zoiets zou doen op mijn trouw, dit is jouw dag! Daar kunnen ze toch ook rekening mee houden! Heb je het al gezegd tegen hem? Misschien denkt hij dan ook na en beseft hij dat ze beter een andere gelegenheid zoeken. Groetjes!
Ik begrijp je en ik vind je zeker geen bridezilla hoor! Ik zou me ook zo voelen. Het is 'jouw' dag he en niet dat van uw neef. Probeer het hem te zeggen dat het u dwars ligt. Ik vind dat hij het op een ander moment moet vertellen. Kop op meid!
Ik geef je gelijk, zoiets doe je gewoon niet! Als jullie zo een goede band hebben, dan zal hij het wel begrijpen als je hem vertelt dat je liever hebt dat hij nog even wacht tot na jouw dag voor dat nieuws.
Ik zou zo kwaadzijn, zou daar echt niet mee kunnen lachen! Kan hij niet wachten tot na zijn verlof om het aan de rest te vertellen... Het is inderdaad wel jullie dag zijn! Nu zal er veel aandacht naar hun gaan vrees ik. Zou het proberen uit te leggen aan je neef dat je dat niet zo leuk vind...
Zo'n aankondiging op het trouwfeest van iemand anders is gewoon NOT DONE. Zaterdag is jullie dag, jullie moment om te stralen. Ik zou hem toch proberen uitleggen dat je dit liever niet ziet gebeuren hoor. Voor de rest: probeer toch een beetje relax toe te leven naar jullie mooiste dag. Alle clichés kloppen écht: de dag is zo om en zelfs al loopt er eens iets niet zoals gepland, wedden dat niemand het merkt behalve jullie zelf?Ik wens jullie dus vooral veel aftelgenot! :-) (en een droge trouwdag!)xxx
Ik zou ook tegen hem zeggen dat je het echt niet fijn vindt dat hij dit zou doen. Ik kan heel goed begrijpen hoe jij je voelt, ik zou er ook echt niet mee kunnen lachen moest iemand dit doen op mijn trouw. Dus gewoon zeggen, en als ze dit niet begrijpen is het heel erg laag van hen.
Hey Sophie,Mensen kunnen soms toch niet echt nadenken he.Iedereen weet toch dat dat jullie dag is en dat jullie die dag in de schijnwerpers staan en niemand anders.Ik moet er niet aan denken dat iemand zo iets zou doen op mijn trouw.Als jullie toch zo close zijn zou ik het er met hem toch wel eens over hebben, hij zal dit wel begrijpen.groetjesjoeri
Bedankt voor jullie lieve reacties, blij te merken dat ik toch blijkbaar nie overdrijf dan. Ik wou hem daar vandaag mee confronteren maar hij is me voor geweest. Hij heeft alles vanmorgen al op Facebook gezet! Dus de hele familie is nu op de hoogte. Nu ik ben al blij dat hij het niet meer op mijn dagje gaat doen maar zijn liefje heeft een bom van een ring gekregen en ik weet goed genoeg dat iedereen die zal willen zien. Maar ach ja, niks meer aan te doen. ik zal er mij bij moeten neerleggen vrees ik. Maar toch heel erg bedankt voor jullie steun! Was blij dat ik mijn hartje hier altijd al heb mogen luchten en nu maar hopen op goed weer .Groetjes Sophie
@ Sophie : Ik ben al blij dat hij het niet op uw huwelijk zal zeggen.. Ok, ze zal haar ring misschien aan iedereen laten zien maar er zal zoveel volk zijn, dat je het zelf amper zult merken hoor. Ik hoop en duim mee voor mooi weer! Komt allemaal goed!!
Och, dat zijn 5 minuutjes bij het binnenkomen dat ze naar die ring zullen kijken, de rest van de dag zal er teveel rond jullie te zien zijn dus maak er maar geen big deal van! En vergeet ze zelf geen proficiat te wensen ;-) hihi!