Terug naar overzicht
Oh wat leuk!! Is toch altijd spannend.. Gelukkig past hij perfect!! Op naar het volgende..Nog veel succes met de voorbereidingen..
Hallo! Eerst en vooral proficiat met je aankoop! Dat zal wel een hele opluchting zijn!Ik vond ook dat ze supermooie jurken hebben (aan een héél interessante prijs) op Jenjenhouse, ik heb er zelfs (mits evt enkele aanpassingen bij een naaister) de ideale jurk gezien, maar zou toch ook heel terughoudend zijn eentje te bestellen. Mag ik vragen of je je maten hebt doorgegeven zodat ze zeker zou passen? En ben je eerst in andere winkels effectief gaan passen zodat je wist wat jou stond? Ik heb nog wel even tijd, maar al eens rondkijken kan geen kwaad he, en ik wil liever geen duizenden € neertellen voor iets wat ik maar een keer ga dragen. Tips graag :-)Groetjes!
Ik ben inderdaad eerst gaan passen en wist direct wat ik wou en wat me effectief stond. Na wat zoeken heb ik bijna dezelfde jurk gevonden bij JenJen. Ik heb mijn maten nagemeten met de standaardmaten en die kwamen overeen. Komen die maten niet overeen dan kan je best je eigen maten doorgeven zodat het op maat wordt gemaakt(voor een belachelijk lage meerprijs!) XX
Hoi, Mag ik weten welke jurk je hebt besteld ? Het is idd verleidelijk om er geen te bestellen aan die prijzen hè ? En vallen de verzendingskosten mee. Ik heb toch ook wat schrik hoor Groetjes Wendy
http://www.jenjenhouse.com/nl/A-lijn-Prinses-Strapless-... Verzendingskosten weet ik niet meer juist maar het stond bij mij net in promotie... En het is ook afhankelijk van hoe snel je de jurk geleverd wil krijgen! Een kennis van me heeft bijvoorbeeld ook douanekosten moeten bijbetalen, ik danweer niet. daar zit ook geen logica in zodus...Ik had ook schrik maar na 1 goede ervaring, koop ik meer en meer via internet... De schrik is weg bij mij!Groetjes Sophie
Hey SophieKleine vraag, hoeveel heb je moeten betalen voor de verzending van de jurk?