Terug naar overzicht
"Wij gaan trouwen! OF Na 5 jaar samenwonen gaan wij onze liefde met een huwelijk bekronen.
NAAM en NAAM zullen elkaar op DATUM om UURhet jawoord geven in de PLAATS.
A: Om dat te vieren nodigen wij u graag uit op onze receptie op DATUM om UUR in PLAATS.
B: Om dat te vieren nodigen wij u graag uit op onze receptie met aansluitend avondfeest op DATUM om UUR in PLAATS.Gelieve voor DATUM te laten weten of u al dan niet kan komen op de dag van onze dromen.Cadeautip: rekeningnummer Ons adres"
Wij zijn ook een jong koppel. Ik vind het wel een leuke tekst. Ik had al wat verschillende teksten opgezocht op het internet en dit zat er ook tussen. Ik vind het zeker kunnen, ook al is de rest wat formeler. I.v.m. de verwijzing naar uw tijdlijn heb ik niet direct een idee. Als ik nog op iets kom, dan laat ik het zeker weten.
Vind je het tekstje dat ik hierboven plaatste dan niet te formeel? Ik vind namelijk dat het heel stijf overkomt, maar ik weet niet of dat voor anderen ook zo lijkt... Na verloop van tijd heb je dat tekstje zo vaak gelezen dat je het niet meer objectief bekijkt, vind ik.
Goh ik vind echt van niet hoor. Over uw eigen ben je altijd wat kritischer he. Maar de meeste mensen lezen dat toch maar een paar keer. Ik vind het een goede tekst. Ik wil u vanavond anders wel nog wat tekstjes sturen dat ik nog opgezocht had? Misschien helpt het u wel.
Ik vind het leuk dat je het laat rijmen in het begin en op het einde, komt zeker niet stijf over zo.
Ja, je mag zeker wat tekstjes doorsturen, hoor.Wat zou jij dan in het begin doen? We zijn van plan om onze namen in krullerige letters bovenaan te plaatsen. Daaronder dan ofwel "Wij gaan trouwen!" ofwel "Na 5 jaar samenwonen gaan wij onze liefde met een huwelijk bekronen!"?
wij hebben!!Waar de liefde tintelt, bruist het bestaan!ik vind ook leuk!De voordeur blijft dezelfde, de bewoners ooktoch verandert er iets!wij gaan trouwen!!
Hey Fien, geef je even je mailadres dan stuur ik je de onze door... Groetjes!
Ik zou dan gaan voor; Na 5 jaar samenwonen gaan wij onze liefde met een huwelijk bekronen. Of Jolien haar idee is ook leuk!'wij gaan trouwen' wordt zo vaak gebruikt en vind ik iets te gewoon.
Goed! Ik begon zelf ook meer en meer overtuigd te geraken van dat samenwonen-zinnetje.
Ik volg dit item even mee.Ik ben absoluut niet goed in tekstjes schrijven.Mijn wederhelft heeft graag kort en bondig, dus willen we kort en bondig maar toch speels en creatief.