TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
9-7-2012 7:31:55
Heyhey,
Ikzelf heb een parelmoerkleurig kleed en wou persoonlijk niet dat mijn ventje een ivoorkleurig hemd nam, omdat ik bij het passen van schoenen gezien had dat wit eigenlijk perfect ging maar ivoorkleurige niet. Toen mijn ventje zijn kostuum koos, werd er echter gezegd dat er normaal geen rekening gehouden wordt met het kleur van het kleed van de bruid maar wel met welk soort wit hemd het beste past bij je toekomstige (nl bij zijn huidtype), tenzij je natuurlijk een gekleurd kleedje zou hebben :-). Hier is het dus ook gewoon het hemd geworden dat de winkel heeft aangeraden, dat zal dan wel goed komen zeker :-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Wendy
22-9-2012
|
9-7-2012 8:04:08
Hallo, In de bruidswinkel waar ik ben geweest, en in de winkel waar we (jaja dit hebben we samen gedaan: controlefreak :-) ) het kostuum van mijn toekomstige hebben gekozen, werd dit ook gezegd. We hebben eigenlijk ook zonder problemen een ivoorkleurig hemd gevonden. Ik weet niet of je misschien voor een hemd nog ergens anders kan gaan kijken. In ieder geval, laatst zag ik foto's van een bruidskoppel waarvan de bruid een ivoorkleurig kleed droeg en de man een wit hemd en .... inderdaad, de jurk leek er precies een beetje vuil door. Ik zou het dus niet doen en verder zoeken naar een niet-wit hemd. Veel succes nog!
|
|
Caroline
12-5-2012
|
9-7-2012 8:29:12
je kan ook een gekleurd hemd zoeken waarbij je misschien een accent kleur teurg vindt in je kleed. vb. zwarte bloemen of iets in je haar waardoor het nog matcht en het er idd niet gelig of zo uitziet. een das in de kleur van je kleed zoeken is misschien nog gemakkelijker.
|
|
Sara
6-10-2012
|
9-7-2012 8:33:13
@Caroline: een gekleurd hemd is in deze combinatie echt niet schoon, dan wordt het een mannekesblad
|
|
ruth
15-9-2012
|
9-7-2012 8:40:58
Hey Sara,
Ward had dat ook, in de winkel waar hij z'n kostuum heeft laten maken zeiden ze eerst ook dat hij best voor een gebroken wit hemd moest gaan, maar hij vond dat echt lelijk, en het leek alsof hij iets vuil aanhad op de foto (ik mocht enkel de foto met het hemd zien, vr m'n mening), het paste niet bij z'n huidtype. Ik heb daarna een stukje van m'n stof gegeven en alhoewel het gebroken wit beter ging bij m'n kleed (zogezegd), heeft hij toch het witte genomen, gezien dat de beste keuze was! Ik denk dat dit zelf niet opvalt, gezien hij een gilet zal dragen en daar zit nog iets van das op en een vest, dus... wat zie je ervan? :)
|
|
Joeri
28-7-2012
|
9-7-2012 8:54:47
Hey Sara,
Ik en mijn toekomstige hebben allebei een ivoorkleurig hemd in satijn. Wit konden we dan weer niet aandoen omdat dit helemaal niet zou passen op het kostuum. Wij hebben wel elk 2 hemden gekocht, aangezien de kans er wel in zit dat het warm gaat zijn die dag kunnen we ons nog effe voor het avondfeest opfrissen en een ander hemd aandoen :-)
groetjes Joeri
|
|
tash
21-9-2013
|
9-7-2012 8:57:11
ook ik heb een ivoorkleurige jurk (wel met zwart bij) en ik vond persoonlijk een wit hemd helemaal uit den boze voor mijn verloofde. Ik vind dat mijn kleed er dan inderdaad gelig uitziet en bovendien heb ik liever dat er een associatie is van 2 kleuren ipv 3 of 4. We zijn in het bruidsparadijs een ivoren hemd gaan halen en daar was zelfs redelijk wat keuze. gewoon je gevoel volgen meid
|
|
Sara
6-10-2012
|
9-7-2012 9:01:55
@Joeri: waar hebben jullie die hemden gevonden? En ja wij waren hier ook al van plan om de hemden in dubbel te kopen, die van mij is een 'smosserke'
|
|
Katrien
29-6-2012
|
9-7-2012 9:40:55
Mijn man had ook een hemd in gebroken wit, niet helemaal ecru, maar toch ook geen wit. Er zat ook een gilet over. Ik zie sowieso niet zo graag een wit hemd onder een donker pak, omdat me dat teveel aan een ober doet denken. :-) Niks mis mee op zich, maar liefst niet op je trouw. 't Is wel vreemd dat ze in die winkel geen keuze hebben in verschillende tinten.
|
|
Alessia
7-9-2012
|
9-7-2012 10:36:16
Mijn vriend heeft wel een ivoorkleurige hemd... De mensen van die winkel (Setpoint) hebben hem dat zo aangeraden en ik vind dat heel erg mooi! Groetjes!
|
|
Sophie
15-9-2012
|
9-7-2012 15:31:02
Toen mijn vriend voor zijn kostuum ging, hebben ze hem gezegd dat hij later eens moest terugkomen voor het hemd, met een stukje stof van mijn kleed, zodat ze een hemd in dezelfde kleur konden kiezen als mijn kleed, omdat het anders inderdaad zou mis-matchen...
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
9-7-2012 16:47:10
Huh? Wat voor winkel raadt dat nu af?? Wij zijn bij Wellens in Herenthals geweest en daar werd ook gezegd dat, indien het kleed van de vrouw niet wit-wit is (wat trouwens zelden is) je ab-so-luut niet voor een wit-wit hemd mag gaan! (dit wordt trouwens ook aangeraden bij bijv. Lenders) Ik ben zelf meegeweest bij mijn vriend en had een stukje stof (stiekem) bij. Mijn man heeft zijn hemd nu 1x nadien aangedaan (op een trouw van vrienden) en het lijkt echt een off white-hemd (dus geen geldig hemd ofzo dat je nadien niet meer kan aandoen). Succes!!! xx
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|