Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen 'terug pakken'

9-7-2012 10:26:02
Onze getuigen zijn vannalles achter onze rug aan het bespreken en wij willen hen graag 'terug pakken' op het feest door hen iets te laten doen.
:) :)
Graag jullie ideeën!

Anke
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1021

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik9-7-2012 11:27:50

ik zou het echt niet doen, dat hoort er gewoon bij en veel is ook veel blabla en weinig komt er van. Pak ze terug op hun eigen trouw of op een verjaardag

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik9-7-2012 21:50:47

Wij hebben da wel gedaan!

Op m'n man zijn vrijgezellen had zijn mannenteam zijn benen helemaal gewaxt! Dus op onze trouw was het onze beurt om HEN te waxen! :-)

Gelukkig konden ze er allemaal goe mee lachen en het is ook echt hilarisch!

Groetjes
Niki

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...