Terug naar overzicht
ik kan ze niet zien, mss door de privacy instellingen?
Ik kan de fotootjes helaas niet zien, maar toch een dikke proficiat met jullie huwelijk! Groetjes.
Hoe kan ik die privacy instellingen tijdelijk veranderen?
Ik denk dat het me gelukt is. Probeer eens.Groetjes.
Nu kan ik het zien, heel erg mooi foto's! Je jurk is prachtig , het plaatje klopte volledig! Geniet nu maar van het getrouwde leven. Groetjes!
Mooie foto'kes, proficiat!
Mooie foto's!Ook leuk kleedje trouwens! En de bruidsjongens...zo knap seg!Veel geluk in de toekomst!groetjes
Een dikke proficiat met jullie huwelijk!Mooie foto's!
mooie foto's hoor!dikke proficiat
van harte gefeliciteerd met jullie trouw Mooie en leuk foto's ( wij hadden net zo een taart topper) geniet nog maar even na net als wijveel geluk en liefde toe gewenst. francis
Prachtig foto's!!!Zo te zien was het meer dan een geslaagde dag, geniet er nog maar lang van na!Groetjes!
Ik kan ze niet zien...Toch proficiat en veel geluk in de toekomst!Groetjes
Leuke foto's! Zo'n mooie foto's met de paarden, kindjes.. Mooie jurk! Dikke proficiat en geniet nog maar heel lang na!!
Hey Romina,Romantiek tot en met! Heel mooie foto's. Ik wens jullie alle geluk toe.Proficiat
Proficiat - heel mooie foto's!
Heel mooie foto's!Nog een dikke proficiat!Vraagje: jullie dj: was dat Stefan Lemmens uit Bree? Wij hebben hem over 2,5 week ook. Viel hij goed mee? Ons gesprek was goed verlopen, maar ben toch nieuwsgierig naar een "ervaring" :) :)
@Stefanie: Onze DJ was idd Stefan Lemmens en ben er echt héél content van. Hij had op mijn zus haar trouw ook gedraaid. Was in 2008. Had toen al gezegd dat ik hem ook zou nemen als ik zou trouwen. Bij ons is er continue gedanst dus slecht zal t niet geweest zijn hé Groetjes.
Een dikke proficiat hé!! We hebben het nog getroffen met het weer hé! Ben ook getrouwd die dag! Hele mooie foto's!Groetjes lotje