Terug naar overzicht
Hoi IsabelMij hebben ze dit ook gezegd in de winkel en vond het nogal raar In de winkel waar ik m'n jurk gekocht heb, stelde ze mij voor om een mooie broche aan te schaffen en daarmee de sleep vast te spelden! (oogt nog mooi ook) Ze verkopen dit normaal ook in bruidswinkels. Het lintje onderaan de sleep vind ik maar niets want dan trek je de hele achterkant opzij en drukknopjes op de sleep is geen zicht als je hem los laat hangen. Ik ga gebruik maken van de broche . Veel succes nog!groetjes
@ Stéphanie: is die broche dan sterk genoeg om je ganse sleep mee op te spelden??Ik stel mij dezelfde vraag hoor Isabel :-) mij hebben ze het ook getoond alsof het niets is :-) dat opspelden...maar het is toch een hoop gewicht en stof é om omhoog te houden...Ik ga het bij mijn 2de pas toch zeker nog eens vragen...groetjes!
Hallo, Ik had een kleedje van wilde zijde en ik moest de sleep ook met één veiligheidsspeld omspelden. Die ene speld zijn er wel een stuk of 15 geworden, maar allé... mijn achterban (mama, vriendin,...) heeft de sleep omhoog gekregen. Als je van heel dicht bij gaat kijken heb je wel kleine gaatjes (waarschijnlijk ook afhankelijk van de lengte van je sleep, het gewicht dus)... maar volgens mij zijn deze weg als je je kleedje laat reiningen.Een broche was bij mij geen oplossing... voor onze openingsdans moest de sleep echt helemaal onderin. En een broche maakt volgens mij ook gaatjes.Soms worden er ook lusjes en knoopjes onderin de jurk voorzien. Lintjes worden ook nogal eens gedaan, dan moet je strikjes maken, maar ik vind veiligheidsspelden nog altijd het beste... (persoonlijke mening eh )GroetjesAnnelies
ik zou me wel een stevige broche aanschaffen niet zo'n fijn dingetje want dat houdt idd niet. Heb het al eens gezien bij iemand en die had zo een 'reuze' (ong. 8 cm) veiligheidspeld bezet met steentjes, was echt wel heel mooi, maar weet niet waar ze die gehaald heeft. Ik ga het toch ook nog eens bevragen hoor :-) zie anders niet direct een andere manier. Ik blijf hier in ieder geval volgen wie weet welke ideeën worden hier nog neer gezet!groetjes!
Ik had er 2 insteken en dat was eigelijk nog net iets te weinig. Tussendoor ben ik nog even bij de avondgasten aan tafel gaan zitten en dan kwam dit telkens los :). Dus zeker genoeg voorzien! Ze hadden mij in de bruidswinkel ook een broche meegegeven en toen ik die wilde gebruiken 's aves was ze onmiddellijk kapot :(.
ok, veel spelden en liefst grote spelden zal het beste zijn :-)!
bij mij hebben ze 1 veiligheidsspeld gebruikt! In de winkel hebben ze mijn mama getoond hoe ze mijn sleep moest vastzetten en dat heeft de hele avond gehouden (en ik heb de hele avond op de dansvloer gestaan)groetjes
ik had ook een grote sleep en heb die maar vastgespeld met 1 veiligheidsspeldje , daarboven heb ik een kleine broche gespeld voor het "zicht" niets van beschadeging en geen problemen gehad