Terug naar overzicht
hey, ik heb de onze volledig zelf gedaan ook omdat ik maar niet 100% mijn zin kon vinde. Ik kan je eventueel wel helpen met het zelf maken als je een beetje creatief bent aan gelegd? Het geeft toch veel zelfvoldoening hoor ;-)
Hoi Kelly!mijn man werkt als grafisch ontwerper voor een tijdschrift, en is zelfstandig graficus in bijberoep. Je kan altijd je ideetje voor de uitnodigingen eens doorgeven aan hem en hij kan dan een prijs voorstellen?zijn website is: www.mathiasvanhecke.be daar staan een aantal voorbeeldjes op van folders en naamkaartjes die hij heeft ontworpen. Voor onze trouw gaat hij ook alles zelf maken.groetjes
Kelly, van welke regio ben je?Ik dacht zelf ook dat dit duur zou zijn maar de offertes die ik kreeg; vallen uiteindelijk heel goed mee. Het grootste verschil zit hem in het vinden van een betaalbare drukker, niet van een grafisch ontwerper. Maar aangezien we tijd genoeg hebben, kunnen we alweer veel offertes opvragen en vergelijken qua kwaliteit en zo.groetjesRebecca
@sara; ik ben creatief met woorden en ideeen maar met daden iets minder :-)@delphine; handig hoor zo'n man :-) ik zal men idee eens doormailen@rebecca; wij wonen in antwerpen, burcht
Dag Kelly, ik heb je ene berichtje gestuurd. Ik kan je wel verder helpen.Groetjes, Julie
En dames, gelukt? Kelly, weet ook totaal niet wat we hier willen...
Awel, er komt vorm in maar we moeten nog op vakantie gaan en hoop daar dan nog de 'finishing touch' foto's te maken.Ik hou je op de hoogte :-)
Wij hebben onze uitnodiging laten ontwerpen door http://www.fris-co.be/index.php . Deze lieve dame kon perfect onze ideeën in een originele, frisse uitnodiging gieten! Zeker een bezoekje waard!