TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lien
4-5-2013
|
9-7-2012 18:00:06
Ik zou dit zeker doen als het budget het toe laat. Het is jouw dag en jij moet je super voelen in je kleed, dus wanneer dit niet het geval is zou ik zeker een ander kleedje kopen voor 's avonds.
|
|
Ann
14-9-2013
|
9-7-2012 18:05:34
Hey Dorien, ik zou zeker voor een 2e kleedje gaan! Het is JOUW trouwfeest en JOUW trouwkleed!! Als jij je er niet goed in voelt zal je het je altijd blijven beklagen!! Je familie moet zich maar aanpassen! Groetjes
|
|
Silke
4-5-2013
|
9-7-2012 18:15:30
Doen!! Je trouwt maar 1 keer, het is jouw dag, jij kiest wat je draagt. Beter nog veranderen en dat je je goed voelt!!
|
|
wendy
23-7-2012
|
9-7-2012 18:24:00
hoi Dorien,
zou er zeker voor gaan een tweede kleedje geheel in jouw stijl. Anders voel je je de hele dag opgelaten omdat je de keus van de anderen gedaan hebt en niet jezelf.
Groetjes en een hele fijne dag gewenst, wendy
|
|
wendy
1-9-2012
|
9-7-2012 18:41:03
ikzelf heb ook een 2de kleedje, het ene is ook klassiek en het ander is zelfs int zwart met polkadots :-) helemaal ik :-)) int satijn natuurlijk ;-) en ben er echt tevreden mee... zou het zeker aanraden en doen moest ik in uw schoenen staan :-) groetjes xxx
|
|
Katrien
1-6-2013
|
9-7-2012 18:43:59
Hey Dorien,
Ik zou zeker voor een tweede kleedje gaan! Zo een mooie dag beleef je maar één keer dus je moet je zeker SUPER voelen!
Groetjes, Katrien.
|
|
Dorien
20-7-2012
|
10-7-2012 21:15:20
hoi
eerst en vooral, bedankt voor de reacties :) doet deugd dat mijn gedacht toch niet zo raar is. Gisterenavond heb ik nog een kleedje bestelt, 70euro. En volledig mijn ding. Ik ging het sowieso bestellen om gewoon te dragen. En nu dus aan elkaar gekoppeld :)
En als ik er vandaag tegen mijn collega's over praatte, stond ook iedereen achter mij :) zalig gewoon. Zij weten ook hoe ik ben. En ik had een foto mee van het traditionele kleed en mijn ander kleedje en bijna iedereen vind het 2de veel beter bij mij passen :)
Maar nu nog de vraag, wanneer verander ik? Na de receptie? Na het hoofdgerecht, juist voor de openingsdans??? dilemma's :)
|
|
Katrien
1-6-2013
|
10-7-2012 21:25:22
Hey,
Ben blij dat je een tweede kleedje gevonden hebt.
Ik zou het tweede kleedje aandoen juist voor de openingsdans. Dan is het eten al voorbij en kan er zeker niets geknoeid worden op jouw kleedje :-)
Veel succes!
|
|
wendy
1-9-2012
|
18-7-2012 21:19:30
normaal hou je het traditionele tot na de openingsdans omdat het daar nog voor dient he, en daarna heb je je avondkleed aan om te ontspannen ;-) dan is alles achter de rug en ist gewoon zonder denken amuseren :-))
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|