Hierbij m'n verslagje van onze huwelijksdag!
De avond voordien hebben we alles klaar gezet en moest ik nog voor m'n wenkbrauwen en m'n proefmake-up, had afgesproken bij m'n ma thuis! Op het gemak een glaasje cava gedronken en dan vlug naar huis om nog een dweilletje te slaan! ;-)
Het was 00.30 tegen dat ik in m'n bedje lag m'n zus die getuige was is ook blijven slapen.
Na een korte nacht om 06.00 uur opgestaan vlug een ontbijtje genomen klaargemaakt en richting kapster samen met ma en zus waar we een afspraak hadden om 07.30. Jammer genoeg zat het weer niet echt mee! Het was continu aan het regenen ( m'n humeur was al een beetje aan het veranderen)
.
Dan terug richting thuis waar de shminkster al klaarstond en de 1ste fotografe.
Om 10.45 uur was het dan eindelijk zover ik mocht m'n kleedje aandoen wat een leuk moment het is nog een ander gevoel als je hem thuis aanhebt of in de winkel. :-) M'n accesoires aangedaan en nog enkele fotootje getrokken. Dan naar beneden waar m'n zus en de shminkster stonden te wachten dat was het eerste wauw moment!
Om 11.30 uur was het dan eindelijk zover m'n schatje was daar nu begonnen de kriebeltjes wel te komen hoor!! De deur opengedaan met een ferme kikker in de keel! hihi zo ontroerend M'n boeketje vond ik prachtig precies zoals ik het gewild heb!
De 2de fotograaf was ondertussen ook toegekomen! Dan hebben we snel een broodje gegeten en als bij wonder was de zon daar! En is voor de rest van de dag niet meer weggeweest! GELUKKIG! Dan richting minnewater te Brugge voor de foto's. Ze zijn prachtig! Al zeg ik het zelf!
Om 14.30 u werden we terug thuis verwacht voor een kleine drink met de suite om dan samen te kunnen vertrekken naar het stadhuis! 14.45 u was onze auto er (Volkswagen kever)!
Om 15.25 uur zijn we vertrokken de kindjes wilden natuurlijk mee hé in de auto! En leuk dat ze het vonden!
16.00 uur waren we dan eindelijk man en vrouw! :-)
17.30 uur 1ste receptie hebben we buiten kunnen doen, dus de kindjes konden nog een beetje op het speelplein spelen! Dan een enorme regenbui maar na 5 min was hij al voorbij! Om 20.00 uur zijn we dan aan tafel gegaan! En om middernacht mochten we dan onze 1ste dans als man en vrouw doen!
Het was echt een schitterende en mooie dag om nooit meer te vergeten alles is verlopen volgens schema, het weer was goed! (M'n kaarsjes hebben toch geholpen!);-) En ik heb geen beetje stress gehad! Ik had het niet anders durven dromen!
Hieronder al een beetje foto's:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4387638935882... Aan alle bruidjes die nog moeten trouwen: geniet van elk moment want het is zo snel voorbij!!