TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stéphanie
19-1-2013
|
10-7-2012 9:43:22
Hoi Elke! Het weer heb je spijtig genoeg niet in de hand, maar probeer er alsnog een super leuke dag van te maken! Wat je sleep betrefd: mss is er iemand bereidt om je sleep op te tillen als je buiten bent? En wie weet is het zonneke toch nog van de partij want hier weet je nooit e Ik duim mee voor de zon en probeer zoveel mogelijk van je dag te genieten!!!! groetjes
|
|
Arianne
14-7-2012
|
10-7-2012 9:46:04
Hey Elke Ik begrijp wat je bedoelt, voor mij is het weer ook deprimerend :-( Onze plannen vallen ook letterlijk en figuurlijk in het water. Onze zaal heeft zooooo'n mooie en aangename tuin maar we zullen er helaas niet van kunnen genieten en de receptie zal binnen moeten doorgaan :-( Maak er in ieder geval een prachtige dag van!!!!
|
|
Sandra
14-7-2012
|
10-7-2012 10:13:23
Hey Elke,
hier hetzelfde, ik word er echt verdrietig van. Ook voor de fotoshoot, die valt dan al helemaal in het water. Ik blijf hopen dat de weermannen hun vergissen (zoals meestal) en dat er toch nog een droge dag in zit. Maar we gaan er idd toch zelf een mooie dag van moeten maken, met of zonder regen...
|
|
lieselot
14-7-2012
|
10-7-2012 12:24:25
Hey,
Hier ook een panikerend bruidje... Ik heb geen binnen locatie voor foto's, dus das nu vollop zoeken, maar nog niets gevonden voor de moment. Idd het weer kunnen we niet veranderen. Zohiezo genieten van je dag, of het nu met regen is of in de zon.
Groetjes!
|
|
Nathalie
14-7-2012
|
10-7-2012 22:13:03
hallo bruidjes van 13 en 14 juli, wij zijn ook voor dit weekend, we hebben onze zaal speciaal gekozen voor de prachtige tuin. De receptie kan misschien nog in de tent... Ik troost mezelf met 'regen is zegen' we zullen er zelf een schone dag van moeten maken! groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|