Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hels weer

10-7-2012 9:29:05
Dag bruidjes!

Na vandaag nog 2 dagen te gaan en dan is het eindelijk zo ver... Onze "mooiste" dag... Jammer genoeg krijgt het weer dan een score van 1/10 en voorspellen ze een zwaar bewolkte lucht met onweersbuien en zeer krachtige wind in onze regio. Ons thema is/was English country garden en daar blijft nu opeens niets meer van over. Alle recepties en geplande buitenactiviteiten moeten nu opeens binnen gehouden worden en daar zijn we niet op voorzien! Ik word met de dag droeviger, de voorspellingen worden ook steeds slechter. Ik zie het al volledig voor me: mijn ellenlange sleep dat over een natte, vuile grond zal vegen ('s avonds moet die opgehangen worden voor het dansfeest, dus iedereen zal al dat vuil zien hangen...), paraplu's die niet bij het thema passen en die ook niet zullen helpen, want die krachtige wind houdt hen nooit op de juiste plaats: gevolg: nat en warrig kapsel, uitgelopen make-up, ... En dat allemaal in hartje zomer!!!!
Mijn gemoed is vooral tijdens de zomer altijd afhankelijk van het weer, dat is sterker dan mezelf. Dus ik kan mij al inbeelden hoe ik mij vrijdag zal voelen! Het liefste zou ik gewoon het huwelijk willen uitstellen, maar dat is uiteraard niet meer mogelijk...

Voilà, dat moest er eens uit! Hier thuis probeer ik zo positief mogelijk te blijven, maar eigenlijk voel ik mij allesbehalve zo.

Elke
13-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 923

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik10-7-2012 9:43:22

Hoi Elke!

Het weer heb je spijtig genoeg niet in de hand, maar probeer er alsnog een super leuke dag van te maken! Wat je sleep betrefd: mss is er iemand bereidt om je sleep op te tillen als je buiten bent? En wie weet is het zonneke toch nog van de partij want hier weet je nooit e
Ik duim mee voor de zon en probeer zoveel mogelijk van je dag te genieten!!!!

groetjes

Arianne
14-7-2012
 Meld misbruik10-7-2012 9:46:04

Hey Elke
Ik begrijp wat je bedoelt, voor mij is het weer ook deprimerend :-( Onze plannen vallen ook letterlijk en figuurlijk in het water. Onze zaal heeft zooooo'n mooie en aangename tuin maar we zullen er helaas niet van kunnen genieten en de receptie zal binnen moeten doorgaan :-(
Maak er in ieder geval een prachtige dag van!!!!

Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik10-7-2012 10:13:23

Hey Elke,

hier hetzelfde, ik word er echt verdrietig van. Ook voor de fotoshoot, die valt dan al helemaal in het water. Ik blijf hopen dat de weermannen hun vergissen (zoals meestal) en dat er toch nog een droge dag in zit.
Maar we gaan er idd toch zelf een mooie dag van moeten maken, met of zonder regen...

lieselot
14-7-2012
 Meld misbruik10-7-2012 12:24:25

Hey,

Hier ook een panikerend bruidje... Ik heb geen binnen locatie voor foto's, dus das nu vollop zoeken, maar nog niets gevonden voor de moment.
Idd het weer kunnen we niet veranderen.
Zohiezo genieten van je dag, of het nu met regen is of in de zon.

Groetjes!

Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik10-7-2012 22:13:03

hallo bruidjes van 13 en 14 juli,
wij zijn ook voor dit weekend, we hebben onze zaal speciaal gekozen voor de prachtige tuin. De receptie kan misschien nog in de tent...
Ik troost mezelf met 'regen is zegen'
we zullen er zelf een schone dag van moeten maken!
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info