Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Morgen 1 jaar verloofd!!

10-7-2012 9:29:44
Hallo allemaal,

Ik krijg kriebels als ik terugdenk aan vorige zomer...toen zaten we in het warme Spanje...nu in België in de regen :-).
Morgen dus exact 1 jaar geleden...hét aanzoek met dé ring :-) zalig als ik er aan terugdenk!

Gezien ik nog een boudoirshoot heb gepland als surprise voor mijn liefje, heb ik besloten om het '101 redenen' boekje morgen af te geven voor ons '1 jaar verloofd'...spannend! :-) Ben benieuwd naar zijn reactie!

Morgen ga ik in de namiddag ook nog voor mijn proefkapsel..ben zo benieuwd...speciaal mijn haren extra laten groeien, dus ik hoop dat het een mooi resultaat zal geven! Ik ga voor half opgestoken met krullen...

En normaal worden morgen onze ringen ook geleverd...eindelijk!!!

Tegen eind deze week kan ik dus terug wat 'afvinken' op de lijst :-)!

groetjes

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 743

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik10-7-2012 9:37:25

super! 1 jaar verloofd, dan vliegt de tijd toch snel :-)
Geniet van jullie dagje! dat boekje, is dat iets dat jij zelf helemaal hebt opgesteld over je ventje of wat moet ik mij daarbij voorstellen? Klinkt enorm romantisch!
Spannend zeg je proefkapsel! Het zal wel heel mooi worden.

groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-7-2012 9:46:32

De tijd vliegt enorm snel...vooral sinds we verloofd zijn :-)!

Zo een boekje '101 redenen waarom ik van je hou' komt hier nog wel eens ter sprake op het forum (heb het hier ook ontdekt). Het is een soort van foto album geworden met dan 101 redenen in opgesomd...gaande van romantische dingen zoals 'omdat je altijd voor mij klaar staat als ik je nodig heb' tot grappige dingen als 'omdat je graag met mij gaat shoppen' met dan vlak er achter 'omdat je dan ook mijn zakjes draagt'...enz enz enz...

Heb echt heel goed gezocht naar foto's van vroeger (vooral van vorige auto's van hem...gezien hij nogal auto freak is) dus er zit ook een dubbele pagina foto's in met enkel auto's van hem...zal hij geweldig vinden ;-) hehe...
En dan nog eens een dubbele pagina met enkel foto's van mezelf...
De overige foto's bij de tekst zijn vooral foto's van hem of van ons 2 samen...
Heb het gemaakt via smartphoto (ook een tip gevonden via een bruidje op het forum), heel makkelijk - je kan het telkens opslaan en aan verder werken als je tijd hebt!

Ben heel benieuwd naar mijn proefkapsel!
Maar heb wel een creatieve kapper, dus hij zal er zeker iets moois van maken ;-)!

groetjes!

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik10-7-2012 9:47:39

Leuk zeg 1 jaar verloofd zijn :-) Als wij 1 jaar verloofd zijn, dan zijn we al getrouwd, hihi, het gaat zo vlug! Onze ringen zijn ook al klaar, maar we vinden de tijd voorlopig niet om ze te gaan halen.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-7-2012 9:49:29

Ja, het is wel leuk...zo het '1 jaar verloofd' meemaken :-)!
Onze ringen waren ook al een tijdje klaar...de juwelier komt ze persoonlijk afleveren bij de oma en opa van mijn verloofde (is een kennis van hen) dus ik zal ze in de loop van de week daar eens gaan bewonderen...*bling*!

groetjes

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik10-7-2012 10:43:02

Fijne vooruitzichten voor jou Sandra! Geniet ervan!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-7-2012 10:45:13

dank je wel

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-7-2012 12:17:25

Oh fijn hé - bij ons is het zover op 23 juli!
Dat jaar is ge-vlo-gen, al leek het toen nog eeuwen om af te tellen!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-7-2012 12:25:49

Dat gaat écht heel snel ja!
Maar is ook wel een leuke mijlpaal :-) 1 jaar verloofd en nog 57 op de teller morgen...
Sssspannend!!!!!!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik10-7-2012 12:41:01

Oh zo leuk Sandra! Ik ga juist geen jaar verloofd zijn als we trouwen. (5 dagen minder)
Geniet er maar van!!

greet
6-4-2013
 Meld misbruik10-7-2012 12:59:46

De tijd gaat toch snel.. En binnenkort man en vrouw !

Geniet van je dagje morgen, zijn fijne vooruitzichten !!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-7-2012 13:06:50

Bedankt Silke!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-7-2012 13:07:30

@ Greet: het komt inderdaad wel kort bij nu ja...:-) spannend! Bedankt, ik ga zeker genieten (ook zeker in de kappersstoel!)

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik11-7-2012 12:02:28

Hey Sandra,

Proficiat met je 1e verjaardag van jullie verloving! Wij hebben dat met een klein weekendje uit gevierd en ik heb hem toen ik het welbekende item '101 redenen" afgegeven. Dat heeft een heeeeeeel leuk effect en ik moet zeggen dat we het af en toe nog eens vastnemen en er een paar "redenen" met ons tweetjes uit lezen.
Voor alles wat je doet: blijven genieten is de boodschap!

Groetjes,

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik11-7-2012 12:04:48

Hoi Patricia,

Dank u :-)! Al die mooie herinneringen van het aanzoek spoken al een ganse dag door mijn hoofd :-) ik herbeleef het precies allemaal terug!

Ja, het was een succes hoor het boekje!!
Hij had het helemaal niet verwacht en bleef maar zeggen 'oh, leuk...mooi...origineel' en hij had wel door dat ik er veel werk had ingestoken!
Hij zei ook meteen dat hij het in de zaal wil leggen op de huwelijksdag, zodat de gasten het ook eens kunnen inkijken, zo fier is hij :-) hihi!
Missie geslaagd!

Nog eens bedankt voor de rode loper! Echt geweldig!

groetjes!

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik11-7-2012 12:14:11

Heel graag gedaan Sandra! Blij dat ik er nog iemand mee kon helpen.

Haha, bij mij mocht het niet in de zaal gelegd worden er staan nl. dingen in die niet voor iedereens ogen bestemd zijn .

Groetjes!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik11-7-2012 12:26:25

Ik heb het nog 'braaf' gehouden :-) hihi!!!
Al staan er ook veel dingen in die wij alleen begrijpen hoor...:-)

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...