TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
7-9-2012
|
10-7-2012 10:41:19
Dag Stéphanie,
Wij hebben ook 3 lessen 'slow' gevolgd...maar het waren groepslessen. Privé lessen zag mijn liefje echt niet zitten...en mijn getuige en haar vriend zijn dan ook maar meegegaan op slowcursus...was wel fun!
Het was basis slow met een aantal figuren en ook een basis swing ;-) dus wij hebben ook een swing figuur in onze openingsdans gestoken :-).
We moeten wel dringend nog eens oefenen...:-) hihi!
groetjes en vooral succes ;-)!
|
|
jamina
31-8-2012
|
10-7-2012 11:43:42
Hoi Bruidjes Waar volgen jullie zo een lessen?? niet dat ik men ventje ga kunnen overtuigen, maar ik kan steeds men beste charmes boven halen :-)
Groetjes
|
|
Stéphanie
19-1-2013
|
10-7-2012 11:44:43
Hey Sandra!
Zou de 2 mss ook wel willen combineren, maar dan moet je al een nummer vinden waarin dit kan e :-) wij hebben voorlopig het nummer van Robbie Williams 'She's the one' en lijkt me nogal moeilijk om daar een stukje swing in te steken ;-) Maar we zien wel, we kunnen nog steeds raad vragen of ideetjes aan onze danslerares. Stiekem was ik al aan het denken op het nummer van Barry White 'My first, my last, my everything' is zo cliché maar ik hoor het wel graag en mag zeker niet ontbreken op een feest ;-)
Bij jullie begint het echt wel heel dichtbij te komen dus oefenen is de boodschap ;-) Veel oefenplezier gewenst!!!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
10-7-2012 11:46:07
Wij hebben de groepslessen bij dansschool DASA in Asse (1730) gevolgd. Ik volg daar ook wel eens Zumba enz, dus ik had korting als lid :-). Maar viel wel mee van prijs...ik denk 30€ voor mij en 40€ voor mijn verloofde...voor de 3 lessen dus...en een privé les daar kost 50€ per uur, en ze kunnen nooit op voorhand zeggen hoeveel lessen je dan nodig hebt...vandaar hebben wij de 3 groepslessen genomen, minder stress :-)!
groetjes
|
|
Sandra
7-9-2012
|
10-7-2012 11:48:36
@ Stéphanie: wij hebben uiteindelijk 'A thousand years' van Christina Perri gekozen...het refrein is ook wat meer 'schwung' dus daar komt dan de swing-move :-) (aan een trager tempo dan normaal weliswaar)...
Je kan ook beginnen met een slow en overgaan op swing? Beetje flash-mob met 2 verschillende dansstijlen??
Tis dringend tijd om te oefenen!! Mijn verloofde zegt altijd: ja, dan gaan we oefenen...een uur aan een stuk... Maar heb nog niks gezien :-)!
groetjes!
|
|
Stéphanie
19-1-2013
|
10-7-2012 11:49:31
Hoi Jamina
Wij gaan naar dansschool Walkiers in Lier en kost €40 euro voor een uur (privé) en de danslerares zij dat we zeker met 2uurtjes toekomen voor een slow, willen we een swing zullen dit meer uurtjes zijn, maar dat heb ik ervoor over want wil met m'n ventje kunnen swingen ;-)
|
|
Stéphanie
19-1-2013
|
10-7-2012 11:50:55
zo'n 'vind ik leuk'-knop zouden ze hier toch ook moeten zetten ;-) dus Sandra: vind ik leuk *hihi*
|
|
Sandra
7-9-2012
|
10-7-2012 11:57:48
ja, das ne goeie tip voor de webmaster :-) hihi!!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|