Terug naar overzicht
Dag Lotte,Kop op meid ! Het duurt altijd eventjes voordat de mensen antwoorden.. Ik ben eerlijk gezegd zelf ook zo Ik denk altijd "ah ik moet nog eens bevestigen als ik tijd heb" maar voor mezelf is het dan altijd al uitgemaakt dat ik ga gaan dat ik het pas na een hele tijd laat weten.. (meestal zelfs één van de uiterste dagen vermeld op de uitnodiging..)Is uiteraard allesbehalve fijn maar geen paniek, ik weet zeker dat binnenkort je eerste bevestigingen gaan binnenstromen. En ikzelf zal er in de toekomst ook rekening mee proberen te houden
Hey Lotte, dat komt wel goed! Bij ons mochten ze nog tot gisteren bevestigen en we hebben uiteindelijk maar twee koppels nog moeten opbellen. We hadden eerst ook 130 mensen voor ons feest, maar uiteindelijk is dat en 105tal geworden. Tja, niet iedereen kan komen (zeker niet in de vakantie), zelfs al zeggen ze maanden op voorhand dat ze er zeker zullen bijzijn. En vaak ook hebben we voor mensen die toen alleen waren, een partner extra gerekend, maar zijn ze nu nog steeds alleen, dus ja, daardoor is ons aantal toch wat naar beneden. Desalniettemin vind ik 100 mensen ook al niet weinig :).Veel succes nog en niet teveel stressen, tkomt allemaal wel goed!Groetjes,Ellen
Dag Lotte,Ik had hetzelfde gevoel...onze uitnodigingen zijn ergens begin juni verstuurd...en na een week...stilte...ik had ook zo iets van 'ale seg...een beetje enthousiasme!'De meeste mensen zeggen dan achteraf wel dat het een leuke uitnodiging is...en wij zitten momenteel aan 48/115 bevestigingen...dus ook nog niet de helft é...Voor 1 augustus moeten ze bevestigen, maar ik vrees dat we nog veel gasten (vooral vrienden) gaan moeten opbellen...ach ja...als ze er op de dag zelf staan, is het goed :-)!groetjes!
Hey, trek het je vooral niet aan. Heel veel trouwers moeten een aantal gasten van hun lijst opbellen omdat ze niet bevestigd hebben. Wij hebben tot nu toe 84 bevestigingen van de 156 binnen. Heel veel twijfelen (waaronder de hele familie langs mama kant). Ze hebben nog een dikke drie weken tot de einddatum. Hopelelijk bellen er nog een deel! Groetjes.
lotte,misschien is het best dat je nog niet veel reactie hebt :)mijn ervaring is (uitnodigingen twee weken de deur uit) dat mensen die NIET komen direct reageren en wie wel komt het laat liggen en uitstelt!
Hey Lotte,wij trouwen op dezelfde dag als jullie en uitnodigingen zijn ook een drietal weken geleden de deur uit gegaan. spijtig genoeg blijven bij ons de bevestigingen ook uit.heel frustrerend vind ik dat maarja...van de 135 mensen die we hebben uitgenodigd hebben er nog maar een 30tal bevestigd en dit is dan nog een groot deel van de familie. heb zo de indruk dat collega's en vrienden maar veronderstellen dat we wel weten dat ze gaan komen maar ik vind dat dit het minste is wat je kan doen, even een berichtje sturen of het zegge als we ze zien.ze hebben nog wel een week de tijd dus hoop dat ze deze week in gang gaan schieten.en anders zal het zelf even reminder sturen worden via facebook ofzo.maar ja, zal wel in orde komen. laat ons hopen op een mooie dag, met mooi weer en veel plezier. dan zijn die frustraties van de uitnodigingen direct een vergeten zaak veel voorbereidingsplezier nog grtz
Ik zou me niet ongerust maken, ook hier hebben ze tijd tot 1 augustis om iets te laten weten. Ik reken erop dat ik zelfs nog mensen moet gaan opbellen na 1 augustus. Er zijn er veel die het laatste moment pas iets laten weten.Greetz
idem, uitnodigingen 3 weken geleden verstuurd en nog de helft heeft nog niks laten weten. Ze hebben nog tot 15 juli. Ik was er zelf ook wat ambetant van. Had gedacht dat ze rapper zouden reageren.