Terug naar overzicht
wij overwegen dat ook, is gewoon prachtig!!!!!met oudjaar hebben wij er veel zien in de lucht gaan en heb toch geen gevaren gezien!ik denk als je een beetje een open vlakte hebt, dat het dan geen kwaad kan.Voor alle zekerheid bij je locatie informeren of zij geen bezwaar hebben.Groetjes x x x
wij willen dit ook
Wij wouden dat ook doen in de tuin van onze zaal, maar mochten het niet van de zaal. Best eens navragen dus!Groetjes,Ellen
Kelly, dat is een beetje mijn probleem: wij trouwen in een kasteel met daarrond een park... Nu, vlak voor het kasteel is wel een ENORM grote open vlakte (met vijver enzo), maar toch... Misschien inderdaad best eens vragen aan de uitbaters.
Hallo Fien,wij zijn op 30 juni getrouwd en hebben zo ons feest afgesloten. Het weer was perfect op dat moment : droog (in tegenstelling met de vooravond, het was toen echt aan het gieten), een beetje wind, maar ook niet te veel.Wel lang genoeg wachten tot de ballon zich met voldoende warme lucht heeft gevuld voor hij opgelaten wordt, anders riskeer je dat die blijft hangen of naar beneden komt.We hebben er veel leuke reacties op gekregen en blijven het zelf heel speciaal vinden. Als je kan, zeker doen ! (mits de juiste weersomstandigheden natuurlijk)GroetjesEls
Daar ben ik ook een beetje bang voor: een vijftigtal ballonnen kopen en ze dan niet kunnen gebruiken wegens slecht weer. Zou je ze op kunnen laten als het een beetje aan het miezeren is? Mja, duimen voor mooi weer, zeker? :)
Vooral toestemming vragen: op sommige locaties mag het van overheidswege niet omdat het bijvoorbeeld in een vliegroute ligt. Dan kan je nog ineens de politie op je feest krijgen met een boete als cadeau!!