Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wensballonnen

10-7-2012 13:23:46
Zijn er hier mensen die op hun huwelijksfeest wensballonnen hebben opgelaten? Ik twijfel een beetje omdat ik bang ben dat het toch brandgevaar inhoudt als hij neerstort (ballon zelf is blijkbaar van brandwerend papier gemaakt).

Fien
12-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 460

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik10-7-2012 13:29:02

wij overwegen dat ook, is gewoon prachtig!!!!!
met oudjaar hebben wij er veel zien in de lucht gaan en heb toch geen gevaren gezien!
ik denk als je een beetje een open vlakte hebt, dat het dan geen kwaad kan.
Voor alle zekerheid bij je locatie informeren of zij geen bezwaar hebben.
Groetjes x x x

jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik10-7-2012 14:44:58

wij willen dit ook

Ellen
4-8-2012
 Meld misbruik10-7-2012 15:58:02

Wij wouden dat ook doen in de tuin van onze zaal, maar mochten het niet van de zaal. Best eens navragen dus!

Groetjes,
Ellen

Fien
12-12-2012
 Meld misbruik10-7-2012 17:45:08

Kelly, dat is een beetje mijn probleem: wij trouwen in een kasteel met daarrond een park... Nu, vlak voor het kasteel is wel een ENORM grote open vlakte (met vijver enzo), maar toch... Misschien inderdaad best eens vragen aan de uitbaters.

Els
30-6-2012
 Meld misbruik10-7-2012 18:17:15

Hallo Fien,

wij zijn op 30 juni getrouwd en hebben zo ons feest afgesloten. Het weer was perfect op dat moment : droog (in tegenstelling met de vooravond, het was toen echt aan het gieten), een beetje wind, maar ook niet te veel.

Wel lang genoeg wachten tot de ballon zich met voldoende warme lucht heeft gevuld voor hij opgelaten wordt, anders riskeer je dat die blijft hangen of naar beneden komt.

We hebben er veel leuke reacties op gekregen en blijven het zelf heel speciaal vinden. Als je kan, zeker doen ! (mits de juiste weersomstandigheden natuurlijk)

Groetjes
Els

Fien
12-12-2012
 Meld misbruik10-7-2012 18:21:17

Daar ben ik ook een beetje bang voor: een vijftigtal ballonnen kopen en ze dan niet kunnen gebruiken wegens slecht weer. Zou je ze op kunnen laten als het een beetje aan het miezeren is? Mja, duimen voor mooi weer, zeker? :)

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik11-7-2012 10:12:42

Vooral toestemming vragen: op sommige locaties mag het van overheidswege niet omdat het bijvoorbeeld in een vliegroute ligt. Dan kan je nog ineens de politie op je feest krijgen met een boete als cadeau!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...