Nu Online
Momenteel zijn er 697 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

amusement op trouwfeest

2-9-2006 18:52:10
Hallo allemaal,

Op 14 oktober trouwt mijn schoonbroer. Nu hadden wij gedacht om hen op het feest te verrassen met dia's van vroeger en nu en daarbij dan wat commentaar en annekdotes te vertellen... MAAR, haar zussen en broer hebben nu al een 'rap' in elkaar gestoken met annekdotes van vroeger en zo, en hebben ons daar gewoon uitgesloten (ze hebben niet eens gevraagd of we wilden meedoen...) Nu zou ik het pover vinden dat zijn kant dan niets zou doen (Mijn vriend wil echt dolgraag iets doen voor zijn broer). Nu vroeg ik mij af of jullie geen originele ideeen hebben?

Alvast bedankt en hopelijk komt er toch nog iets origineels uit de bus...

Groetjes Sylvie

Sylvie
6-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1755

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik3-9-2006 17:30:19

op trouwfeest van vriendin hadden ze zo een parodie/sketch gemaakt over hoe ze elkaar hebben leren kennen, met vanalle anekdotes over dingen die ze samen uitgestoken hebben enzo
was heel tof, haar broer speelde de bruid en zo
sas677

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik4-9-2006 10:29:03

Hallo naamgenootje!
bij ons hadden m'n schoonzusjes een stoelendans georganiseerd met een aantal mensen die voor ons een speciale betekenis hebben (ouders, getuigen, beste vrienden, badmintonmaatjes...). 12 personen in totaal. Telkens er iemand afviel, kreeg die een briefje met een opdracht dat die persoon voor ons moet doen. Telkens voor een andere maand. Dus, bv. m'n vader moest ons in april feestelijk afhalen op Zaventem na onze huwelijksreis, m'n mama in juni met mij gaan winkelen en zomerkleedjes kopen, m'n man met mij naar de zee om op een go-car te gaan rijden, iemand moest met ons een cocktail gaan drinken, nog iemand in december ons helpen om onze kerstboom te versieren, m'n schoonvader moet ons in november verrassen met een ontbijtmand, schoonmama in maart feestelijk koken voor onze eerste huwelijksverjaardag.... Zo blijft ons feest nog een jaar duren hé, want elke maand denkt er nog eens iemand aan onze trouwdag :-)
Hopelijk is 't wat duidelijk uitgelegd!

Groetjes,
Sylvie
11/03/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...