Hallo iedereen,
Misschien kunnen jullie mij even verder helpen.
Momenteel zijn wij volop bezig met het ontwerpen van onze uitnodigingen.
Wij houden het graag "simpel", hiermee bedoel ik qua tekst niet teveel tralala, to the point, geen overbodige gedichtjes,.. (met alle respect voor de mensen die heir wel voor kiezen natuurlijk)
Momenteel staat er op onze uitnodiging datum, zinnetje met daarin vermeldt onze locatie van onze huwelijksplechtigheid (geen kerk) , uur en dat we hen er graag bij hebben. Onze namen + adres en namen van ouders.
Maar toch zit ik met enkele vraagjes hieromtrent:
1. Moeten wij in het tekstje op de uitnodiging waar er staat 'huwelijkplechtigheid om 15u in...' ook nog eens de datum toevoegen? Persoonlijk denk ik dat het duidelijk is dat het doorgaat op 061012 gezien die datum al paar keer in lay out van uitnodiging verwerkt zit..
2. Moeten wij ergens op de uitnodiging het adres van het Talbot House vermelden? Dit is onze locatie van onze huwelijksplechtigheid, een gekend museum in onze woonplaats.
Een kerk vinden de mensen wel snel en daarom staat het adres er niet meestal niet op maar in onze situatie, wat zouden wij doen? Persoonlijk zou ik het liever niet hebben, omdat kaart anders zo vol staat maar vraag mij af
of we dan eventueel apart kaartje bij moeten steken met "wegbeschrijving/adres" van het TH?
Of niet? Ik denk dan dat de mensen die willen komen wel het adres zullen opzoeken als ze het niet weten zijn of
eventueel als ze bevestiging geven wel zullen vragen: wat is het adres juist?
3. Op onze uitnodiging staat er aan de voorkant: Silke + Niels WE DO 06102012
Gaan mensen doorhebben wat we bedoelen met WE DO? Of moeten we het toch wijzigen in Silke + Niels trouwen?
Hoewel ik die WE DO net zo leuk vind gezien het eens wat anders is... ze moeten het maar doorhebben! ;-)
Het is beetje zoals deze kaart, behalve dat het van ons ook nog eens vooraan staat bij onze namen, hier staat het enkel aan de binnenkant:
http://www.trouwkaarten.nl/nl-NL/trouwkaart.php?id=196764. Moeten wij op onze uitnodiging ook het burgelijk huwelijk vermelden of is het voldoende als enkel onze huwelijksplechtigheid staat? Wat doen jullie, beiden of enkel kerk/huwelijksplechtigheid vermelden?
Alvast hartelijk dank voor de tips!!!