Terug naar overzicht
Hey Katrien,Wij trouwen 3 maanden na jullie (14 september) en onze Kerk is gereserveerd. Als je weet waar je wil trouwen kan je de Kerk evengoed als vastleggen, dan ben je zeker!Groetjes
De kerk zelf vastleggen doe je idd best zo snel mogelijk als je de datum hebt. Kan altijd dat er iemand op dezelfde dag als jullie in die kerk wil trouwen he... Maar om de mis op zich te regelen met de priester moet pas enkele maanden op voorhand denk ik (zodat je nog wel voldoende tijd hebt om de viering samen te stellen). Wij trouwen 11/5/2013 en hebben eind augustus een 1e afspraak met onze priester en gaan vanaf dan ook in gang kunnen schieten met de mis "te maken". Gewoon ff bellen naar de parochie en dan zullen ze je wel kunnen vertellen wanneer je best een afspraak maakt met de priester.
Heyhey,Wij hebben de kerk een jaar op voorhand vastgelegd aangezien dit meestal verwacht wordt :-). Met de priester zelf hebben we pas 8 à 9 maand op voorhand contact opgenomen aangezien het eerst nog niet duidelijk was wie het zou zijn, maar hiermee waren we blijkbaar al wat laat... Gelukkig was hij nog vrij :-). Zeker niet te lang meer wachten dus! :-)Groetjes!Evelien
Bedankt voor de reacties! Maar we weten onze kerk wel, maar het is precies wel moeilijk om contactgegevens te vinden. Een telefoonnummer... nergens te vinden! Op de site van de gemeente ook geen enkele informatie!! Is het de bedoeling dat je dan gewoon eens naar de Kerk gaat in de hoop de priester tegen te komen? Merci alvast.
Je kan altijd eens kijken op www.kerknet.be Daar kan je opzoeken per parochie en daarbij staat altijd het tel.nr. van de contactpersoon vermeld.
Bedankt, heb het gevonden :-)Zal morgen eens bellen :-)
ik heb mijn kerk en gemeente huis ook vandaag gereserveerd alsook mijn feestzaal ! Daar kan met niet vroeg genoeg bij zijn ! x
Dan heb je geluk! Bij ons werkt de gemeente vandaag niet haha :-)
ja gemeente deed ik gisteren hoor ! die zijn er ook niet vandaag ;)
Haha, fieuw de diaken nam toch op! Ik moet begin februari 2013 terugbellen voor een afspraak te maken :-)
Dat is toch weer een stukje vooruitgang in de voorbereidingen :-) Succes er nog mee!