Terug naar overzicht
Hoi Elke,A thousand years is onze openingsdans :-) maar kan ook zeker als intrede!Als we toch in de Twilight-modus gaan is Yiruma - River flows in you ook heel mooi als intrede :-). Dat wil ik...maar volgens mijn bruidsmeisje is het zo mooi dat iedereen gaat beginnen wenen...hihi :-)!Voor de uittrede kan het allebei denk ik.Wij gaan wsl voor Gers Pardoel - Ik neem je mee (gewoon omdat het een vrolijk deuntje is!)Een echte binnenkomer voor avondfeest hebben niet gezien onze gasten niet aan tafel zitten, maar ik zou idd in jullie thema van liefde is blijven - leuk!Conquest of Paradise wordt vaak gebruikt :-).Wij gaan voor de tiesto remix van pirates of the caribbean.En onze openingsdans is dus a thousand years :-).Maar we hebben lang getwijfeld over Iris van Goo Goo Dolls ;-) dus zou ook geen slechte keuze zijn!Succes nog!!groetjes
intrede en uitrede vind ik goed binnenkomst zaal als bruidspaar is meestal een vrolijk maar toch een beetje opbeat toontje uit wat ik begrijp van jullie muziek keuze gaan jullie meer voor een ballade . ik zou eerder voor when love takes over guetta of tell him van vonda shepard of (een oldie) is it in his kiss the shoop shoop song van cher of lovefool of i will follow him of best love song t-pain chris brown er zijn er nog veel meer maar dit zijn een paar voorbeeldjesvan openingsdans heb ik iem ooit op stood up for love dansen en het was echt wel een kippevel moment . muziek voor bruidstaart is ook goed
Leuke muziekkeuze.Intrede stadhuis vind ik goed uittrede zou ik ietsje vrolijker gaan. Wij nemen voor de intrede, I Do van Colbie Caillatuittrede Blof alles is liefde :)Intrede zaal: zou ik ook up tempo nemen dat de sfeer er beetje in komtwij Nog aan het twijfelen tussen We found love van Rihanna (instrumentaal) of Smash mout I'm a believer...Aansnijden taart en binnenkomen taart Miracle van Milk inc, Candyman staat ook me lijstje :)Openingsdans: Metallica Nothing else matters met een special act :) een beetje in de genre van volgende link http://www.youtube.com/watch?v=e4OzHWvVyb8
ohja en bij ondertekenen met de getuigen enzo nemen we next to me van Emeli sandé xxx