Nu Online
Momenteel zijn er 625 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

slechte ervaring bruidshuis

11-7-2012 11:15:34
ok ik moet het hier effe kunne zeggen
ik was gistere zo teleurgesteld in het bruidshuis in merksem
daar aangekomen vriendelijk onthaalt maar dan ging het helemaal mis
ze liet me geen enkel kleed vinden dat ik vroeg altijd lelijke kleedjes die ik totaal nie vroeg
dan was ze ook nog eens om de 5 min weg voor andere klanten
met als gevolg geen enkele mooie jurk gevonden en een mega slechte ervaring in die winkel :(
morgen kijken bij youniek in turnhout hopelijk daar meer geluk

Sofie
9-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 22 | Gelezen: 1630

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik11-7-2012 11:34:32

Ai das echt niet leuk, bij Youniek nemen ze echt de tijd voor jou! Ik ben vorige zaterdag geweest (was mijn eerste keer in een bruidswinkel) en heb meteen mijn droomjurk gevonden na 8 kleedjes passen! De man heeft ons ontvangen, een beetje uitleg gegeven en toen ik een tiental kleedjes uitgekozen had, kwam zijn vrouw ( een zeer lieve Chinese dame) mij helpen bij het passen. Ik heb een uur lang kleedjes gepast en daarna heeft ze mijn maten genomen. Zeer leuke ervaring en jevzal niet teleurgesteld worden. Wij hadden een afspraak om 10u en om 11u45 zijn we vertrokken en begon ze dan met een andere klant. Veel plezier morgen!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik11-7-2012 14:07:35

Hoi sofie, amai, pff niet leuk voor je.
Ikzelf ben 1x in het bruidshuis geweest met een opendeur, kreeg toen ook niet veel uitleg maar ja, zo'n opendeurdagen zijn wel wat drukker he!
Zal er wel vanaf hangen wie je hebt want heb hier ook al positieve dingen over het bruidshuis gelezen maar mij zouden ze in jou geval ook zeker niet terugzien.
Geloof me, het zal niet overal zo zijn want je bruidsjurk gaan kiezen moet fantastisch zijn en de meeste bruidswinkels hebben dat wel begrepen.
Ga niet over 1 nacht ijs, neem je tijd en beslis niet te snel, je weet het wel als je DE JURK gevonden hebt!!!!!
La tiara in antwerpen centrum is ook een aanrader.

Groetjes en veel (meer) succes

Sofie
9-8-2014
 Meld misbruik11-7-2012 14:44:41

dank je allemaal
ben al benieuwd naar morge de mensen lijken me al heel vriendelijk

nog iets dat de dame van het bruidsparadijs zij je zal nooit het perfecte kleed vinden met de juiste rok en het juiste topje je gaat altijd water bij de wijn moete doen :s
ik wil trouwen in een DROOMKLEED dat ik mooi vin niet in iets want ik helemaal nix vind

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik11-7-2012 14:47:01

wat water bij de wijn doen? Wat is dat nu voor zever, om het zo te zeggen.
Er is voor iedereen echt wel een droomjurk, ik heb er over de 20 gepast ofzo.. en je weet echt wel wanneer het DE jurk is.
Gewoon negeren die handel en op naar de volgende winkel

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik11-7-2012 15:13:54

Ai ai ai...Da's echt niet leuk...

Ook hier een kleedje van bij Youniek, en héél tevreden dus hopelijk een goeie pas morgen!!! Veel succes!!!

Sofie
9-8-2014
 Meld misbruik11-7-2012 15:19:17

leuk al die goede reacties over youniek
ben zo benieuwd morgen
heb op hun site al 2 kleedjes dezien die ik super vind

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik11-7-2012 16:52:04

Pff wat een TR...T zeg in het bruidsparadijs!!
Trek het je niet aan, water bij de wijn???? Nee nee, enkel Champagne is goed genoeg

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik11-7-2012 19:04:38

Hey Sofie
Ik voel met je mee. Mijn eerste bruidswinkelervaring was ook allesbehalve maar er zijn echt veel betere winkels die er echt zijn voor je.
Kop op en hou ons op de hoogte!

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik11-7-2012 20:16:12

Hey,
Je gaat zeker uw droomjurk vinden.
Ik ben ondertussen 60 dagen gelukkig getrouwd.
In de zoektocht naar mijn kleed, heb ik vijf winkels gedaan...
Uiteindelijk heb ik mijn kleed gevonden in het Bruidshuis in Merksem, niet te verwarren met het Bruidsparadijs. In die laatse heb ik ook niet zo'n goeie ervaring, was er enkel gaan kijken voor bedankjes en geschenken voor ouders/geuigen, maar vond het nogal ouderwets.

Veel succes in je zoektocht!

Groetjes,
Sonja

christel
13-10-2012
 Meld misbruik11-7-2012 21:28:19

hey sofie jagre op bischoppenhoflaan in deurne daar zijn ze ook heel vriendelijk en kan jezelf naar kleedjes kijken ben ook eerst in merksem geweest succes nog

Sofie
9-8-2014
 Meld misbruik11-7-2012 21:50:35

ok egge rechtzetten heb het over het bruidsparadijs foutje in de tittle

elke
1-9-2012
 Meld misbruik12-7-2012 9:12:09

mijn kleedje komt ook van youniek!! Eigenlijk was het eerste kleedje dat ik aanhad al het goeie maar ik heb dan toch nog 10 andere dingen gepast voor de zekerheid :)
Nee maar ze zijn daar idd heel geduldig en vriendelijk, komt goed!

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik12-7-2012 10:40:06

Water bij de wijn?! Ik denk dat het eerste bruidje dat water bij de wijn doet voor haar kleed nog moet geboren worden.

Sofie
9-8-2014
 Meld misbruik12-7-2012 17:13:37

vandaag bij youniek geweest
en jaaaaaaaaa mijn perfect kleedje hebbe ze daar
heel vriendelijk enzo
super gewoon

sandra
2-11-2012
 Meld misbruik12-7-2012 18:26:02

Weten jullie wanneer de collectie van 2013 er hangt? En hangen er veel kleedjes?
Meer dan er op de site staan?

Sofie
9-8-2014
 Meld misbruik12-7-2012 19:42:16

heel veel niet eigelijk :p
collectie 2013 is er in oktober :)

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik12-7-2012 21:00:16

hey...YOUNIEK da ken ik nie...ik ben zelf van Oud-Turnhout,bij Turnhout...en CERMO da ken ik,ook een aanrader...KILASSE...

ILSE

Sofie
9-8-2014
 Meld misbruik12-7-2012 21:02:24

cermo is mega duur :p
youniek is een klein winkeltje waar de chineese vrouw de kleedjes zelf ontwerpt dus de kleedjes zijn zeker uniek
ook kost het duurste daar maar 899 euro

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik12-7-2012 21:21:03

GE HEBT GELIJK IK HEB YOUNIEK ONTDEKT HIER OP DE PAGINA EN....WOW WOW ...DAAR MUT IK ZEN (daar moet ik zijn!!!!)

liefs
ilse

Sofie
9-8-2014
 Meld misbruik12-7-2012 22:15:59

het is een geweldige winkel een echte aanrader

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik13-7-2012 8:30:58

Blij dat je je kleedje gevonden hebt Sofie!!!! :)

Marie-Louise
12-12-2012
 Meld misbruik1-12-2012 19:21:21

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info