Terug naar overzicht
S-P-A-N-N-E-N-D!Enjoy enjoy enjoy !!!
Ooh zo leuk! Nog veel succes met de laatste voorbereidingen!! Geniet van elk moment!! Ik heb zo'n gevoel dat ik u van ergens ken.. Ik ben zelf van Meise en ging vroeger wel vaak uit in Londerzeel, in Kapelle-o/d-Bos op school gezeten dus het zou wel is kunnen he.
Spannend é!!Misschien eens bij Fred & Ginger gaan kijken?Weet je waar vroeger GO Fit was in Londerzeel? Daar net voorbij op de hoek (vroeger een krantenwinkel) is nu een kinderwinkel...(recht over het OCMW rusthuis)Succes é!!groetjes
Hey Melissa, ik heb altijd met veel plezier uw berichtjes gelezen hier op het forum want je trouwt een weekje voor ons.. Maar nu je zegt exact 1 maand !! betekent dat voor ons 1 maand en 1 week !!Ohhhhhneee :-) spannend!!! Het kort eecht serieus in voor ons hé :)
Hey Melissa,idem als An: lees heel graag je berichtjes hier! Geniet nog van het puntjes-op-de-i-zetten in dat laatste maandje!Groetjes,Raïssa
Ik ga er zéker van genieten dames! Silke, ik denk niet dat we mekaar kennen, ik woon pas sinds een jaar in Londerzeel, en voorheen in Evergem (o-vl) en zelfs Nederland enzo... Dus helaas... Misschien kom ik je in de toekomst wel eens tegen!?! :)Sandra, bedankt voor de tip! Ik weet het niet zijn, maar mijn GPS..die weet Alles! Ik ga er zéker eens langsgaan! An...ja, het komt hééél dichtbij eh nu...bij mij (én mijn ventje) beginnen nu ook de eerste nachtmerries op te steken...Ik had er al eens eentje gehad een tijdje terug, maar nu is het echt élke nacht...Er gebeurt altijd wel iéts vreselijk!(Vannacht kwam mijn kapster niet opdagen en op het plein dat we foto's gingen maken stond een ander bruidspaar voor een fotoshoot en die wou maar niet vertrekken! ) Haha...echt de gekste dingen eerst e :)Ik hoop echt dat ik komende week nog veel kan doen...En ik twijfel ook nog over mijn gastenboek...ik heb een mooi fotoalbum liggen maar twijfel nu toch of ik geen écht gastenboek zou kopen....hmm.... Ik wil er alleen niet téveel geld aan uitgeven dus als iemand tips heeft!? laat maar komen!