Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog EXACT 1 maand!!!

11-7-2012 15:22:33
Hey bruidjes!

0ok hier een vrolijk bruidje met nog amper 1 maand op de teller! 't Gaat ineens zo snel en heb het gevoel dat ik nog heel veel moet regelen.. :)

Zaterdag had ik mijn laatste pas en m'n jurk zat perfect, ik was echt zooooo happy
Mijn doel voor mijn gewicht heb ik niet gehaald, maar...echt waar.. FOERT! Mijn jurk zit mooi en ik voor er mij super goed in en dat is wat telt!
En ik heb mijn haar ook in een ander kleurtje gestoken en raar maar waar...als ik nu de foto's zie met mijn jurk staat het mij veel beter met lichter haar :) Dus goeie keuze gemaakt...

Mijn ventje heeft ook eindelijk zijn kostuum, maar ik weet helemaal niks dus ik ben superbenieuwd!
Voor onze kleinste dochter had ik al kleertjes en volgende week ben ik in verlof en ga ik met de andere dochter shoppen!!!!! :) Iemand tips, regio Londerzeel, Buggenhout??????????

Voor de rest moet ik vooral nog wat uitkijken voor decoratie voor de zaal, balonnen, een gastenboek...zo van die kleine dingen dus...

Ach ja, bijna een weekje verlof en dan zal ik wel weer wat in gang schieten! :)

Ik ben zoooooooooo blij :)

Melissa
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 486

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik11-7-2012 16:36:03

S-P-A-N-N-E-N-D!
Enjoy enjoy enjoy !!!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik11-7-2012 17:32:24

Ooh zo leuk! Nog veel succes met de laatste voorbereidingen!! Geniet van elk moment!!
Ik heb zo'n gevoel dat ik u van ergens ken.. Ik ben zelf van Meise en ging vroeger wel vaak uit in Londerzeel, in Kapelle-o/d-Bos op school gezeten dus het zou wel is kunnen he.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik11-7-2012 17:43:54

Spannend é!!
Misschien eens bij Fred & Ginger gaan kijken?
Weet je waar vroeger GO Fit was in Londerzeel? Daar net voorbij op de hoek (vroeger een krantenwinkel) is nu een kinderwinkel...(recht over het OCMW rusthuis)
Succes é!!

groetjes

An
18-8-2012
 Meld misbruik11-7-2012 22:10:59

Hey Melissa, ik heb altijd met veel plezier uw berichtjes gelezen hier op het forum want je trouwt een weekje voor ons..

Maar nu je zegt exact 1 maand !! betekent dat voor ons 1 maand en 1 week !!
Ohhhhhneee :-) spannend!!!
Het kort eecht serieus in voor ons hé :)

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik12-7-2012 10:34:21

Hey Melissa,
idem als An: lees heel graag je berichtjes hier!
Geniet nog van het puntjes-op-de-i-zetten in dat laatste maandje!

Groetjes,
Raïssa

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik12-7-2012 13:30:37

Ik ga er zéker van genieten dames!

Silke, ik denk niet dat we mekaar kennen, ik woon pas sinds een jaar in Londerzeel, en voorheen in Evergem (o-vl) en zelfs Nederland enzo... Dus helaas... Misschien kom ik je in de toekomst wel eens tegen!?! :)

Sandra, bedankt voor de tip! Ik weet het niet zijn, maar mijn GPS..die weet Alles! Ik ga er zéker eens langsgaan!

An...ja, het komt hééél dichtbij eh nu...bij mij (én mijn ventje) beginnen nu ook de eerste nachtmerries op te steken...Ik had er al eens eentje gehad een tijdje terug, maar nu is het echt élke nacht...Er gebeurt altijd wel iéts vreselijk!
(Vannacht kwam mijn kapster niet opdagen en op het plein dat we foto's gingen maken stond een ander bruidspaar voor een fotoshoot en die wou maar niet vertrekken! ) Haha...echt de gekste dingen eerst e :)

Ik hoop echt dat ik komende week nog veel kan doen...
En ik twijfel ook nog over mijn gastenboek...ik heb een mooi fotoalbum liggen maar twijfel nu toch of ik geen écht gastenboek zou kopen....hmm.... Ik wil er alleen niet téveel geld aan uitgeven dus als iemand tips heeft!? laat maar komen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...