Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Super tevreden van Fede di Oro- huwelijksringen

11-7-2012 15:44:11
Beste bruidjes

Indien jullie nog ideeën nodig hebben ivm jullie huwelijksringen, ga dan zeker eens bij Fede di Oro langs.
Fede di Oro zit dan wel in Izegem maar het loont echt de moeite! Tenslotte leveren ze ook gratis aan huis eens je bestelling en betaling rond is.

Ze tonen jullie allerlei mogelijke ringen en je kan ook je ring volledig laten maken naar jouw smaak.
Let wel op de ringen voelen precies té licht aan, maar dat is omdat ze zich willen beschermen tegen overvallen en dus zijn ze ook geen echt (wit-)goud etc. Diegene die geleverd worden krijgen een bewijs van 18karaat (wit)goud.

Wij zijn in elk geval zeer tevreden van onze ringen en de service!

Succes!

Marieke
20-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 973

Sophie
18-8-2012
 Meld misbruik11-7-2012 16:25:09

Idem hier, ze werden dit weekend geleverd en zijn prachtig!!

Super service, levering in Schoten en zeer mooie ringen!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik11-7-2012 17:35:05

Oh super! Wij moeten onze ringen nog kiezen en dacht wel eens te gaan kijken bij FDO in Aalst. Izegem is wat te ver voor ons. Hopelijk is de service daar even goed.

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik11-7-2012 17:57:01

volgens mij moet je wel naar izegem voor te gaan kiezen hoor, aalst is enkel een aflever punt. En ik zou de afstand echt doen, hun laat avond opening is wel praktisch

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik11-7-2012 18:49:14

Oei wist ik niet, Sara. Oeps. Ik moet nog veel bijleren precies. Ik zal het dan is moeten uitzoeken en ja laat avond opening klinkt wel interessant. Is bespreken met de verloofde.

Deborah
13-4-2013
 Meld misbruik11-7-2012 20:08:13

wij zouden ook eens gaan kijken bij FDO, aan welke prijzen mogen we ons verwachten?

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik11-7-2012 20:28:38

wij betalen voor de onze 1200 euro zoiets. en dat was zelfs aan de 'duurdere' kant van de reeks da je kan kijken. Als je begint te veranderen kan het wel snel omhoog gaan en het hangt ook af van wat je ding is

wouter
4-8-2012
 Meld misbruik11-7-2012 21:32:04

idem hier zeer goede servies gisteren om de ringen geweest zeer vlot verlopen alles zoals we willden

Marieke
20-7-2012
 Meld misbruik11-7-2012 22:32:59

Ik geloof dat het bij ons 1400 is maar wij hebben ons net zoals Sara ook volledig laten gaan. Maar je kan het daar zo duur of zo goedkoop maken als je wil. Volgens mij zijn ze echt zeer concurrentieel met hun prijzen.
Eén tip wel als je daar zou bestellen best 100€ op zak meenemen als voorschot. Wij hadden het niet bij en dat was niet echt een probleem maar het is leuker als je het weet (staat nochtans op de site maar ik heb er blijkbaar naast gelezen). Veel plezier!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...