Terug naar overzicht
Idem hier, ze werden dit weekend geleverd en zijn prachtig!! Super service, levering in Schoten en zeer mooie ringen!
Oh super! Wij moeten onze ringen nog kiezen en dacht wel eens te gaan kijken bij FDO in Aalst. Izegem is wat te ver voor ons. Hopelijk is de service daar even goed.
volgens mij moet je wel naar izegem voor te gaan kiezen hoor, aalst is enkel een aflever punt. En ik zou de afstand echt doen, hun laat avond opening is wel praktisch
Oei wist ik niet, Sara. Oeps. Ik moet nog veel bijleren precies. Ik zal het dan is moeten uitzoeken en ja laat avond opening klinkt wel interessant. Is bespreken met de verloofde.
wij zouden ook eens gaan kijken bij FDO, aan welke prijzen mogen we ons verwachten?
wij betalen voor de onze 1200 euro zoiets. en dat was zelfs aan de 'duurdere' kant van de reeks da je kan kijken. Als je begint te veranderen kan het wel snel omhoog gaan en het hangt ook af van wat je ding is
idem hier zeer goede servies gisteren om de ringen geweest zeer vlot verlopen alles zoals we willden
Ik geloof dat het bij ons 1400 is maar wij hebben ons net zoals Sara ook volledig laten gaan. Maar je kan het daar zo duur of zo goedkoop maken als je wil. Volgens mij zijn ze echt zeer concurrentieel met hun prijzen. Eén tip wel als je daar zou bestellen best 100€ op zak meenemen als voorschot. Wij hadden het niet bij en dat was niet echt een probleem maar het is leuker als je het weet (staat nochtans op de site maar ik heb er blijkbaar naast gelezen). Veel plezier!