Nu Online
Momenteel zijn er 590 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hallo bruidjes en bruidegomme, nog 8 daagjes op onze teller en zit nog steed met een dilema !!

11-7-2012 16:42:56
hallo ,
ik weet het is hier mss al dikwijls verschenen maar tot hier toe heb ik nog niks tegen gekomen vanwaar ik zeg van ja da is het !
het dilema waar ik me zit is voor het kadoo voor mijn ouders en schoonouders ,ik heb tot hier toe nog niks gevond ik had een idee maar dit gaat niet lukken wegens te weinig tijd daarvoor , ik had gedacht als kadoo een grote foto te laten maken van ons huwelijk ingekaderd maar wegens tijd gebrek kan onze fotograaf dit niet waarmaken dus zijn we nu opzoek naar iets anders maar de vraag is wat kan je geven in de plaats tot die fotokes klaar zijn natuurlijk ?
wie heeft er nog ideeen ?
alvast bedankt
nog veel plezier aan jullie voorbereidingen en aan de pas getrouwde koppeltjes nog heel veel geluk
grtz nanske

nancy
20-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1430

Sophie
18-8-2012
 Meld misbruik11-7-2012 16:47:27

Wat wij hebben is een kaars laten maken met daarop de tekst "Als wij weten wat liefde is, komt dit door jullie" en dan onze namen en trouwdatum.

groetjes,
Sophie

Sara

Meld misbruik11-7-2012 16:56:35

Monica
30-6-2012
 Meld misbruik11-7-2012 17:34:06

Hey!

Je kan misschien al de kader geven met daarin een foto van jullie in gekke kledij en waar jullie een bord vast hebben met 'foto volgt later'?
Of zo iets in de aard?
Grtjs Monica

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik11-7-2012 17:59:03

Hey Nancy, wij hebben kaders gekocht. In afwachting van onze foto hebben wij er een tekst in geplaatst, de parabel van de planfluit (verkorte versie), in de kleuren van ons uitnodiging, misboekje, menu,... Ik vond de tekst wel passend en de ouders vonden het ook zeer mooi!

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik11-7-2012 18:01:01

Hey hey

Wij hebben aan onze ouders een glazen vaas gegeven met een enorm mooi tekst op gegraveerd en 2 harten met ons namen en trouwdatum. Vond ze helf enorm mooi.

Groetjes.

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik12-7-2012 10:00:36

bedankt iedereen voor jullie reactie ,
grtz nanske

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...