Terug naar overzicht
Heyhey,Het kapsel klinkt super!! Ben al benieuwd ;-).En nu fingers crossed voor de das ;-).Groetjes!Evelien
Hey Evelien ;-)Ja, mijn vingers liggen hier al in ne knoop...hij vindt het dus geweldig dat ik geen das vond voor bij dat hemd en nu ligt er dus een das klaar op het hemd...te wachten op zijn goedkeuring :-) hihihi!groetjes!!!
Leuk dat je je kapsel al hebt gevonden. Ik moet 18 aug. terug gaan voor een tweedel poging, dan ga ik ook ineens mijn kleed erbij passen. Ben benieuwd naar de reactie van je hubbie-to-be! Nu hopen dat hij content is! Ps. Nog 57 dagen, 57!!!!!!!! Het is bijna zover! :D
Kapsel EN das zijn goedgekeurd!! Goed goed!!Inderdaad Alessia...nog 57! Het gaat echt snel vind ik!!! :-)
Aha SUPER! ;-)Groetjes!Evelien
Uw proefkapsel klinkt mooi! Ben benieuwd! Super dat je onverwachts een das gevonden hebt! Het zal er snel zijn voor jullie.. Spannend! Nog veel succes en veel plezier met de voorbereidingen!
Hey Sandra,Welke haarspeld heb jij gekocht? Ik ben ook nog op zoek...Groetjes
Hey Sandra,Waar heb je uw proefkapsel laten doen? klinkt supermooi :-)
@ Silke: bedankt! morgen staan er nog 56 dagen op de teller! :-)@ Sofie: mijn haarspeld komt uit het verre Australië, gekocht op etsy, shop Lulu Splendor - dit is ze:https://www.etsy.com/transaction/68773235 @ Katrien: mijn kapper is in Nevele - Orkana Coiffure, Christ Maenhout (50 min rijden voor mij maar hij en zijn vrouw zijn super lieve mensen en ook goeie kappers uiteraard!!)
Mooi hoor Sandra! Heb je lang moeten wachten op je bestelling?
@ Sofie: anderhalf weekje denk ik :-) ging vlot...wel extra 12€ douanekosten op betaald@ Nancy:
Super Sandra, productief dagje precies :)! Bleef het goed zitten ook?
de krullen zakten wel uit, maar op de voorbeeldfoto's waren het ook allemaal wat 'uitgezakte' krullen dus dat kon geen kwaad :-) het bleef vooral wel 'vast' zitten!enkel de voorkant is toch niet wat het moest zijn...daar moet nog meer volume in en iets steviger zitten...maar heb het al aan mijn kapper laten weten, dus dat komt zeker goed!groetjes!
Wat een leuke post! De beschrijving van je kapsel klinkt leuk, zoiets zoek ik ook denk ik. Heb je er geen foto van Heel mooie haarspeld ook! Dat is echt zoiets dat je maar 1 keer in je leven draagt he (ik toch ).Binnen een kleine 2 maand is het al jullie dag... 't Zal er snel zijn! Geniet nog maar van de voorbereidingen!
Ik zal zien dat ik de foto's eens op mijn laptop zet volgend weekend en dan kan ik de liefhebbers een foto mailen ;-)!Ben heel blij met men haarspeld :-) heb lang gezocht voor ik de juiste vond :-)!Nog 56 dagen...het gaat goed vooruit ja!!!! Spannend!groetjes