Terug naar overzicht
Ik zou toch eens proberen bellen/mailen. Misschien kunnen ze toch nog iets regelen. Als er plaats is op het vliegtuig en in het hotel zal dat geen probleem zijn denk ik. Ik duim!!
ai dat is niet leuk :-/ zou toch ook eens proberen bellen en alles uitleggen hoor. is de moeite niet om tot daar te gaan voor 3 dagen. ik duim mee op een goede afloop!!!
Ik duim mee, ocharme!!!!Moest je bij sunjets geen gehoor krijgen, kan je ook altijd nog naar het hotel zelf bellen! Een vakantie verlengen is meestal wel mogelijk...Good luck x x x
P.S. hou ons op de hoogte he!!!!
juist gebeld naar sunjets en vriendelijk waren ze niet. Het enige wat ze zeiden was, tja mevrouw je moet een beetje beter kijken hé. Das wel waar, maar missen is menselijk hé. met als gevolg. als we langer willen blijven moeten we 2000€ bijbetalen. schandalig. heb nu al 1800€ voor 4 dagen betaald en voor 7 nachten zouden we nu 2000€ moeten bijbetalen. voor de extra kosten. niet te doen hé. en een annulatie kost me 1200€. wat een service.pfff zie het echt niet meer zitten. leuke vooruitzichten
Amai dat is wel schandalig! zo duur! dat is gewoon geen moeite willen doen! Idd slechte service, ocharme!!
Hey Sofie, kan je niet via een andere organisatie of reisbureau die 4 extra dagen en een nieuwe terugvlucht boeken? (miss eens zelf langsgaan op een kantoor in de buurt, zodat je het persoonlijk kan uitleggen) En de terugvlucht die je had met sunjets laten vallen? (je kan toch altijd je vlucht missen denk ik dan ) Ik heb er helemaal geen ervaring mee hoor, maar ik vind het zo erg voor jullie dat ik probeer mee te denken naar een oplossing Het zal je wel extra geld kosten, maar toch geen 2000 € vermoed ik?Alleszins geen leuk nieuws zo kort voor jullie huwelijk! Veel succes!Groetjes Caro