Terug naar overzicht
Hey, wij geven ons feest in feestzaal Rubenshof in Alken. We waren eerst naar Dennenhof gaan kijken en die vonden we qua prijs heel erg goed en het aanbod was ook heel erg mooi, maar we hadden een aantal minpuntjes gevonden aan de zaal. Zo vonden wij de dansvloer iets te klein en de tafels te dicht bij elkaar (we zouden dan ook voor het max. aantal gaan). Mijn vriend had ook niet zo graag dat het zo dicht bij de speeltuin was, al vond ik dat niet zo heel erg storend. Verder zijn we ook gaan kijken bij De Vrije Valk in Hoeselt. Een totaal andere stijl, het is dan ook een hoeve... Net iets teveel hoeve voor ons. Wij zijn uiteindelijk gevallen voor de vriendelijkheid van de eigenaars van Rubenshof en de zaal zelf. Heel veel glas, mooie tuin, lekker eten en vers, mooie opties en extraatjes. Lieve groetjes, Alessia!
De Elysee in Genk is ook een aanrader. Niet te duur, mooie zalen en zeer goede service!
Onze feestzaal is OC Rooierheide in Rooierheide, DiepenbeekEen mooie zaal met aansluitend een overdekt terras en mooie tuin met kijk op de achterkant van de kerk die naast de zaal ligt
Fonteinhof Borgloon :)
Wij geven ons feest in de elysee enwaren ook bij dennenhof gaan kijken (zijn daar al eens naar een trouwfeest moeten gaan en vonden het daar heel goed, maar was niet meer vrij op onze datum) Grtz x
Hey,Onlangs naar een zeer moderne locatie geweest voor het huwelijksfeest van mijn vriendin in de oude mijn gebouwen van Heusden zolder. is mss iets voor jullie, veel succes !!!
Wat is de capaciteit van zaal rooierheide Stefanie? We zijn al bij zaal Terlogt geweest, maar dit was niet wat we zoeken... had toch wat meer ruimte nodig.