Terug naar overzicht
bij mij zou het ook 'whaaaaa' zijn moest ik er zo kort tegen staan hoor ;-) Maak er een onvergetelijke leuke dag van en geniet!!! Geniet zelfs nog van die laatste voorbereidingen ;-) groetjes
Hier nog meer "Whaaaaaa", want van mij is nog maar één dag!!! Hoewel we al zoveel op voorhand gedaan hadden, is er toch nog zoveel te doen die laatste dag(en). Dat natuurlijk voor een stuk ook door het onverwachte slechte weer; overal nog vlug plan B regelen... Succes alvast!!!
Oh Sophie en Elke, ik wens jullie een schitterende dag met heel veel liefde toe! Bij mij staan er nog 57 dagen op te teller, maar het gaat zooo snel voorbij! Ik kijk er enorm naar uit. Ik krijg nu al vragen van, ben je nog niet zenuwachtig? Neen ik ben alleen heel ongeduldig :D Groetjes!
Hier ook Waaaaaah!!! Jammer genoeg nog geen binnen locatie gevonden... Maar ik heb nog 2 dagen :p En anders in de regen, tis ook nie mis ;)Geniet ervan! xxx
Net hetzelfde hier :) Zijn er nog steeds van overtuigd dat het niet gaat regenen op onze dag (beetje wishful thinking, maar dat moet kunnen!)Je staat er toch versteld van wat er toch nog geregeld moet worden die laatste daggen. Maar alles komt goed en we gaan stralen dit weekend.xxx