Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Whaaaaaaaaaaaaaa

11-7-2012 20:15:59
Hey Bruidjes en Gommetjes,

Nog 2 dagen, 3 uur en 48 minuten op de teller voor ons. Het weer ziet er allesbehalve goed uit voor zaterdag en dus hebben we toch maar op de valreep een binnenlocatie genomen. Dat zijn,dankzij wat tips van jullie, de wintertuinen in waver geworden. Al een geluk dat die mens dat nog wou doen. Het spijtige van heel de zaak is wel dat we bij een van de twee lokaties onze centjes zullen kwijt zijn maar ach ja het zei zo. Wat betreft onze voorbereidingen zitten we wel heel erg goed. Morgen onze servetten nog plooien, onze ringen al op het kussentje steken en dat is het dan nog. Vrijdag wordt wel heel hectisch. Dan eerst de kostuums gaan ophalen tegen 10 uur, mijn schoonmoeder gaan halen, waar ik zo tegen op zie! Dan tegen 12 uur naar de zaal om alles te gana versieren, onze ballonnen gaan oppikken en bloemstukjes voor in de kerk, tegen half 6 naar de maniuce en hier thuis dan nog een beetje poetsen dat alles toch proper ligt. En mijn sos-kit nog maken! Het gaan nog twee spannende dagjes worden. Kijk er zoooooo naar uit!!

Groetjes Sophie

sophie
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 490

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik11-7-2012 20:42:06

bij mij zou het ook 'whaaaaa' zijn moest ik er zo kort tegen staan hoor ;-) Maak er een onvergetelijke leuke dag van en geniet!!! Geniet zelfs nog van die laatste voorbereidingen ;-)

groetjes

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik11-7-2012 21:10:18

Hier nog meer "Whaaaaaa", want van mij is nog maar één dag!!! Hoewel we al zoveel op voorhand gedaan hadden, is er toch nog zoveel te doen die laatste dag(en). Dat natuurlijk voor een stuk ook door het onverwachte slechte weer; overal nog vlug plan B regelen...
Succes alvast!!!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik11-7-2012 21:13:14

Oh Sophie en Elke, ik wens jullie een schitterende dag met heel veel liefde toe! Bij mij staan er nog 57 dagen op te teller, maar het gaat zooo snel voorbij! Ik kijk er enorm naar uit. Ik krijg nu al vragen van, ben je nog niet zenuwachtig? Neen ik ben alleen heel ongeduldig :D Groetjes!

lieselot
14-7-2012
 Meld misbruik11-7-2012 21:16:47

Hier ook Waaaaaah!!!

Jammer genoeg nog geen binnen locatie gevonden...
Maar ik heb nog 2 dagen :p
En anders in de regen, tis ook nie mis ;)

Geniet ervan!

xxx

madelon
13-7-2012
 Meld misbruik11-7-2012 21:43:12

Net hetzelfde hier :) Zijn er nog steeds van overtuigd dat het niet gaat regenen op onze dag (beetje wishful thinking, maar dat moet kunnen!)
Je staat er toch versteld van wat er toch nog geregeld moet worden die laatste daggen. Maar alles komt goed en we gaan stralen dit weekend.

xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...