Terug naar overzicht
Dag Vanessa,Wij werken met Ceremoniewagens van Snoeck (Gavere).Zij verzorgen zowel bussen, oldtimers als mercedessen. Ze hebben ook een ceremoniemeester en rode lopers. Tot nu toe is het een zeer vlotte en vriendelijke samenwerking. Als je mij een e-mail stuurt wil ik wel hun prijzen doorgeven als je dat wenst:liesbethvansteenbrugghe@gmail.comZaterdag trouwen wij dus het kan wel zijn dat ik pas volgende week antwoord.Groetjes Liesbeth
ah nee, ze hebben geen bussen zie ik.Je zal elders moeten vragen.Veel succes met de zoektocht!Groetjes Liesbeth
Wij zijn getrouwd met bus van Sima tours. Denk dat het 600€ was voor de bus. Die waren van rond Brugge. Grtz
Hoi Vanessa, welkom op het forum meid ... :) :)
Merci Tiffanie ;-) Van jou is je dagje daarbijna:-) Ik moet nog beginnen ! :-)
Hey Vanessa,Ga eens kijken bij Ceremonie Roger in Meulebeke.Je hebt daar een ruime keuze. Grtj en veel succes
als je in google intikt oldtimer busjes kom je op een site terecht waar een bedrijf in jabbeke heel wat verschillende wagens en bussen verhuurt. heb zelf reactie gestuurd op foto maar wacht nog op prijs persoon die regelt is in verlof tot maandag , ik laat je iets weten . Ben zelf ook heel benieuwd
Wij hebben al iets geresevereerd ! Een paarden koets :-)