Terug naar overzicht
Hey Sarah,Klinkt bekend...ik had ook die twijfel bij mijn eerste pas :-) en ik krijg dat nu terug...Mijn 2de pas is op 7 augustus en ik hoop dat alle twijfels dan WEG zijn :-) pfff...Als ik collecties van 2013 bekijk dan denk ik oooh...en aaaah...veel mooie kleedjes die er dit jaar precies niet in zaten...maar dan bedenk ik: er zullen altijd mooiere kleedjes zijn!Het is vooral omdat het kleed op de kapstok echt een NO GO was om te passen :-) ik zei letterlijk: DAT doe ik NIET aan...en uiteindelijk heb ik dat gekozen :-).Het staat mij wel hoor, daar ni van...maar die twijfel blijft...Veel succes met de uitnodigingen!groetjes
Wat een cliché he... Mijn kleedje vond ik ook afschuwelijk om te passen wanneer ik het op de kapstok zag hangen... enkel om dat de verkoopster aandrong om het toch eens even te passen, heb ik dat gedaan... en wat een gevoel kreeg ik toch...Ik heb ook een tijdje de nieuwe collecties bekeken en heb besloten om hier maar mee te stoppen... Zoals je zegt: er zullen altijd mooiere kleedjes zijn...Veel succes met je pas! :)
Ja, soms moet je het echt aanzien :-) maar ik had echt iets hélemaal anders in mijn hoofd...Met de 1ste pas was het dan terug van ok...ik weet weer waarom ik het gekozen heb...maar als ik die foto's bekijk van de 1ste pas denk ik oh nee...toch niet :-(...Och ja...bridezilla stress zeker?? :-)Veel plezier nog met voorbereiden!
Herkenbaar, toen de verkoopster met 'mijn' jurk kwam zei ik ook, nee dat vind ik echt niet mooi en rarara dat kleed heb ik gekozen!