Terug naar overzicht
http://idoityourself.com.au/shop/27-guest-book-alternatives als ik het goed begrijp, denk ik dat als je hier zo'n poster koopt, je eigenlijk de 'digitale versie' krijgt en dan zelf naar een kopiecenter/drukkerij moet gaan om het te laten printen.. dus dat zou nog wel lukken binnen de 3 weken, toch?Groetjes!
Hey Bettina, Wij hebben de onze via www.etsy.com besteld in Amerika. Deze werd ons opgestuurd waardoor het langer duurde, maar ik ben er zeker van dat je hier ook wel mensen vindt die je de digitale versie versturen waarmee je dan inderdaad zelf naar een kopiecenter of drukkerij moet gaan!GroetjesMelissa
ik vind de wensboom met vingerafdrukken wel mooi maar dat wordt mss zo'n geknoei met die inkt.Ik zou een boom willen met al blaadjes op waar de gasten dan op kunnen schrijven.Als iemand een site weet laat het me aub weten. julie: als ik er geen vind ga ik voor die van jouw gaan met de vingerafdrukken, maar mijn mama was er niet voor te vinden met die inkt die dan op de mensen hun kleren kan komen.
Julie : ik had niet goed gekeken, de wensboom stond er wel op met de blaadjes bedankt.Nu heb ik nog nooit met "paypoll" gewerkt om te betalen. Dus dat moet ik nog uit zoeken. Bedankt