Nu Online
Momenteel zijn er 328 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het begint vorm te krijgen

12-7-2012 13:28:28
met nog 85 dagen op de teller begint alles een beetje vorm te krijgen en de praktische zaken beginnen allemaal geregeld te geraken. De uitnodigingen zijn af en liggen thuis, ook de kaartjes voor erbij liggen nu ook thuis en het ziet er allemaal tip top uit. Ik heb mijn eerste pas vorig weekend gehad en die was ok. hier en daar nog wat bedenkingen bij, we hebben dan uiteindelijk een fotograaf gevonden ( ik wacht nog op haar bevestiging naar haar vakantie maar ze ging de datum al reserveren) De menu ligt grotendeels vast ondertussen, de gastenlijst ook ( mag wel he ;-))

ik begin toch soms wel een beetje twijfels te krijgen, nu dat alles zo definitief vast ligt heb ik van die momenten van zou ik het niet zo of zo gedaan hebben; Ons huwelijk is super klassiek met hier en daar een kleine knipoog, mijn kleed is ook suuuper klassiek ( stond het beste bij mij op het moment, nu wel weer wat twijfels)

het mag oktober zijn!

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 520

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik12-7-2012 13:35:45

Niet mee inzitten! De keuzes die je gemaakt hebt, zijn de keuzes die je toen goed vond! En die zijn nog altijd goed hoor! :-) en er is niets mis meteen klassiek huwelijk! Alles komt goed! Niet twijfelen maar het mag idd allicht oktober zijn! Hehe

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik12-7-2012 13:47:59

Die twijfels komen en gaan ;-) dus niet te veel mee inzitten :-)!
Gewoon verder blijven organiseren...
Ik overloop tegenwoordig dagelijks mijn 'to do' lijst om toch maar zeker niets te vergeten...

Succes nog é!!

groetjes

Vicky
27-10-2012
 Meld misbruik12-7-2012 14:04:06

Hey dames,

Wij trouwen eind oktober, dus we zitten ongeveer in dezelfde tijdspanne!
Het is idd. leuk dat alles zo wat vorm krijgt, dan krijg je er toch nog meer en meer zin in.
En zouden er echt bruidjes bestaan de over niets twijfelen????

Wanneer versturen jullie de uitnodigingen?
De onze zouden morgen klaar zijn, en ik zou ze eigenlijk graag op 5 augustus op een familiefeestje overhandigen aan de tantes en nonkels (het zijn er nogal veel om ze persoonlijk bij iedereen aan huis te brengen) daarom vond ik dat een goed moment.
Maar nu vraag ik mij af of dat niet nog te vroeg is?
Diegene die ik zou versturen, zou ik dan vlak daarna op de post doen.

Hoe staat het met jullie to-do list?
Soms denk ik dat ik nog hopeloos veel te doen heb, hoewel de ceremoniemeester vond dat ik er goed voor stond.

Groetjes
Vicky

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik12-7-2012 15:31:14

wij gaan ze deze maand nog proberen ' op de bus te doen'. Omdat wij voor al de mensen van de diner ze persoonlijk willen afgeven beginnen we nu al want er zitten toch wel redelijk wat mensen tussen die op verlof gaan de komende 2 maanden. Voor de rest gaan we ze beginnen verdelen zodra ze geschreven zijn, wij doen het met de bedrfijswagen omdat we dan kunnen besparen aan postzegels.

mijn to do list blijft lang hahahahaha, maar i k heb wel het gevoel dat ik redelijk op schema zit. Ik wil graag met alles klaar zijn eind augustus zodat ik September nog heb om de geloftes te schrijven en de speeches en dingen in te lopen en alle last minute dingen die ik vergeten ben.
Enige waar ik echt zwaar mee achter sta is onze website, ik krijg hem maar niet af.

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik12-7-2012 15:48:15

Hallo,
Als ik me niet vergis trouwen jullie in Antwerpen in Horta. Ik heb er gisterenavond een feest gehad en het was erg goed! Erg mooie zaal en bediening en drank en eten was dik in orde. Dus daar moet je precies al geen stress voor hebben!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik12-7-2012 16:08:29

@Bea: thanks! Ik heb er wel vertrouwen in tot hiertoe ;-) maar altijd leuk om bevestiging te krijgen dat het effectief goed is.

Kim
6-10-2012
 Meld misbruik12-7-2012 16:16:37

Hey!

Wij trouwen ook 6 oktober :) Ik denk ook dat ik op schema zit. De uitnodigingen gaan wij wel pas dit weekend kiezen, dus ik hoop dat ze er snel zijn dan.
Voor de rest is, denk ik, ook vrijwel alles in orde.
Succes & veel plezier!
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...