Terug naar overzicht
Niet mee inzitten! De keuzes die je gemaakt hebt, zijn de keuzes die je toen goed vond! En die zijn nog altijd goed hoor! :-) en er is niets mis meteen klassiek huwelijk! Alles komt goed! Niet twijfelen maar het mag idd allicht oktober zijn! Hehe
Die twijfels komen en gaan ;-) dus niet te veel mee inzitten :-)!Gewoon verder blijven organiseren...Ik overloop tegenwoordig dagelijks mijn 'to do' lijst om toch maar zeker niets te vergeten...Succes nog é!!groetjes
Hey dames,Wij trouwen eind oktober, dus we zitten ongeveer in dezelfde tijdspanne!Het is idd. leuk dat alles zo wat vorm krijgt, dan krijg je er toch nog meer en meer zin in.En zouden er echt bruidjes bestaan de over niets twijfelen???? Wanneer versturen jullie de uitnodigingen?De onze zouden morgen klaar zijn, en ik zou ze eigenlijk graag op 5 augustus op een familiefeestje overhandigen aan de tantes en nonkels (het zijn er nogal veel om ze persoonlijk bij iedereen aan huis te brengen) daarom vond ik dat een goed moment.Maar nu vraag ik mij af of dat niet nog te vroeg is?Diegene die ik zou versturen, zou ik dan vlak daarna op de post doen.Hoe staat het met jullie to-do list?Soms denk ik dat ik nog hopeloos veel te doen heb, hoewel de ceremoniemeester vond dat ik er goed voor stond.GroetjesVicky
wij gaan ze deze maand nog proberen ' op de bus te doen'. Omdat wij voor al de mensen van de diner ze persoonlijk willen afgeven beginnen we nu al want er zitten toch wel redelijk wat mensen tussen die op verlof gaan de komende 2 maanden. Voor de rest gaan we ze beginnen verdelen zodra ze geschreven zijn, wij doen het met de bedrfijswagen omdat we dan kunnen besparen aan postzegels.mijn to do list blijft lang hahahahaha, maar i k heb wel het gevoel dat ik redelijk op schema zit. Ik wil graag met alles klaar zijn eind augustus zodat ik September nog heb om de geloftes te schrijven en de speeches en dingen in te lopen en alle last minute dingen die ik vergeten ben.Enige waar ik echt zwaar mee achter sta is onze website, ik krijg hem maar niet af.
Hallo,Als ik me niet vergis trouwen jullie in Antwerpen in Horta. Ik heb er gisterenavond een feest gehad en het was erg goed! Erg mooie zaal en bediening en drank en eten was dik in orde. Dus daar moet je precies al geen stress voor hebben!
@Bea: thanks! Ik heb er wel vertrouwen in tot hiertoe ;-) maar altijd leuk om bevestiging te krijgen dat het effectief goed is.
Hey! Wij trouwen ook 6 oktober :) Ik denk ook dat ik op schema zit. De uitnodigingen gaan wij wel pas dit weekend kiezen, dus ik hoop dat ze er snel zijn dan. Voor de rest is, denk ik, ook vrijwel alles in orde. Succes & veel plezier! Kim