Terug naar overzicht
Ik vergat er nog enkele!Trouwjurk: promesse-mariage, LilleFoto's: www.littlemissdaydream.be en www.lidewij.be
Amai, nog vergeten!Haar en make-up (aan huis!): Valérie de Roeck, Aalter
Nog een laatste, maar zeker de moeite om te vermelden: soulroom.be voor de muzikale omlijsting tijdens de receptie. Nu laat ik het hierbij! :)
Beste Lies, Proficiat met je huwelijk en dankje voor het delen van de info. Ik overweeg zelf ook om Little Miss Daydream als fotografe te nemen. Maar ik zie dat jij met 2 fotografen werkte. Mag ik vragen waarom? Bleven ze dan beide de hele dag? Welk van beide zou je het meest aanraden? Alvast bedankt, Famke
Dag Famke, Ik stuurde je net een mailtje.Groetjes!Lies
Hallo Lies, eerst en vooral proficiat! Je profielfoto is echt prachtig.Ik ben eigenlijk benieuwd naar hoe je ervaring met een vrouwelijke ceremoniemeester was. En welke prijs Nancy Claeys ongeveer vraagt :)Alvast bedankt!Cassandra
Dag Cassandra,Nancy is echt een aanraadster. We hebben echt op niets moeten denken, ze leidde alles in goede banen (strikje van één van de bruidsmeisjes er terug aangenaaid, de kerk klaargezet (ballonnen, huwelijkskaars, bruidsboeket), de suite begeleidt, het suitevervoer begeleidt, ... zijzelf zag er ook picobello uit. Echt zeer professioneel en een aanrader als je geen zorgen wilt...Ik denk dat ik zo'n 150 euro heb betaald. Ik had verschillende offertes gevraagd en zij kwam er goedkoop uit!Veel succes alleszins met de organisatie van je droomdag en geniet....!Lies
Hey Lies, bedankt voor de info!Hier ben ik echt veel mee :)Cassandra
Dag Lies,Zou ik ook mogen vragen waarom je opteerde voor twee fotografen?Thx alvast!Groetjes Karen