TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
B.
|
12-7-2012 16:03:36
Den ast - boven is te klein voor 180 personen, beneden zaal is strak. Met de aanwezig uplighting is dat wel OK. Eerlijke, lekkere keuken. Let wel dat je er genoeg licht en geluid laat zetten, het is en blijft een grote zaal. Als je echter gaat voor eerder bombastische zuilen en dergelijke is de waerboom meer jullie stijl. Waerboom is een stapje hoger als je de catering bekijkt. Zelfde categorie als waerboom, salons van dijck in mechelen en kasteel van nieuwland in aarschot.
DJ's ... er zijn er genoeg in de buurt, maar ik mag er me niet over uitspreken.
|
|
Kurt
|
12-7-2012 16:55:11
Heb zelf ervaring met volgende zalen:
Waermboom: lekker eten, gezellig kader (al paar keer moeten spelen dit jaar en zelf al enkele malen als gast geweest voor het werk). Salons Romree: De grote zaal vind ik mooi maar nadeel is dat je daar als dj vrij hoog staat, weg van dansvloer. Den Ast: heb ik zonet dit weekend in de grote zaal gespeeld, net zoals B. zegt: strak, modern (je moet ervan houden). Genoeg licht & geluid voorzien!
Eventueel nog een paar mogelijkheden in & rond mechelen: - De Passade (Mechelen Zuid) - Kasteel Tivoli (Mechelen Noord) Beide zalen zijn vlak aan E19 gelegen. Mechelen centrum heb ik al enkele leuken feestjes gehad in de zaal van 't Arsenaal.
Veel succes met de zoektocht!
grtz Kurt
|
|
Sandra
7-9-2012
|
12-7-2012 17:11:40
Hoi Annelies,
Ik heb jaren met mijn werk personeelsfeest gehad in Den Ast - receptie boven en diner beneden...eten altijd in orde, voor de zaal beneden idd aankleding voorzien en genoeg licht en geluid (hoge en ruime zaal) maar ze heeft wel iets vind ik! Een kennis trouwt op dezelfde dag als wij dit jaar in Den Ast, en zij is toch enthousiast!
Salons de Romree, daar vieren we nieuwjaar met het werk sinds 2 jaar :-). Is klassieker...eten ook wel in orde, DJ staat inderdaad op een 'balkon'.
Waerboom is chiquer denk ik, toch wel een gevestigde waarde!
Passade in Mechelen zoals hierboven gezegd, hebben wij ook nog aan gedacht (gezien mijn schoonfamilie uit het Mechelse komt) eten daar super lekker (toch in het restaurant!).
Misschien ook eens kijken naar De Architect in Lennik (niet zo ver van Groot-Bijgaarden uiteindelijk) heel leuke zaal (ook beneden en bovenverdiep - wel veel groter verdiep dan Den Ast)!
Veel succes!!
groetjes
|
|
Sarah
19-5-2012
|
12-7-2012 20:54:51
Voor de zaal kan ik je niet veel nieuws vertellen. De Waerboom is chic maar naar mijn mening een beetje onpersoonlijk en wat trouwfabriek-achtig. Maar dat is maar wat je zelf wilt. Voor de DJ kan zeker DJ LeBart aanraden, die hadden wij op ons feest en het was een schitterende party!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|