Nu Online
Momenteel zijn er 704 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzalen regio Brussel-Leuven-Mechelen (+DJ)

12-7-2012 15:53:55
Hallo allemaal!

Wij zijn van plan om ons trouwfeest te geven in 2014, en zijn nu al druk op zoek naar een geschikte locatie voor ons avondfeest voor max. 180 personen (+ receptie voor 80-tal mensen). Wij wonen zelf in Kampenhout, en dit is wat we al in gedachten hadden:
- Den Ast (nu Deli Dish) Kampenhout: heeft iemand hier ervaring mee sinds er nieuwe eigenaars zijn (sinds een 2-tal jaar)? De kleine zaal spreekt ons zeker aan, maar we weten niet of de grote zaal sfeervol genoeg kan gemaakt worden.
- Salons de Romree Grimbergen
- Kasteel De Bunswijck Leuven
- Salons Waerboom Groot-Bijgaarden
- De Montil Affligem (wel wat uit de richting)
- Ter Wichmaele Wijgmaal
- Koloniënpaleis Tervuren

Vul gerust aan, alle suggesties en reacties zijn welkom!!!
Misschien ook iemand idee voor toffe DJ uit de buurt?

Annelies

Annelies
12-4-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1955

B.

Meld misbruik12-7-2012 16:03:36

Den ast - boven is te klein voor 180 personen, beneden zaal is strak. Met de aanwezig uplighting is dat wel OK. Eerlijke, lekkere keuken. Let wel dat je er genoeg licht en geluid laat zetten, het is en blijft een grote zaal.
Als je echter gaat voor eerder bombastische zuilen en dergelijke is de waerboom meer jullie stijl. Waerboom is een stapje hoger als je de catering bekijkt.
Zelfde categorie als waerboom, salons van dijck in mechelen en kasteel van nieuwland in aarschot.

DJ's ... er zijn er genoeg in de buurt, maar ik mag er me niet over uitspreken.

Kurt

Meld misbruik12-7-2012 16:55:11

Heb zelf ervaring met volgende zalen:

Waermboom: lekker eten, gezellig kader (al paar keer moeten spelen dit jaar en zelf al enkele malen als gast geweest voor het werk).
Salons Romree: De grote zaal vind ik mooi maar nadeel is dat je daar als dj vrij hoog staat, weg van dansvloer.
Den Ast: heb ik zonet dit weekend in de grote zaal gespeeld, net zoals B. zegt: strak, modern (je moet ervan houden). Genoeg licht & geluid voorzien!

Eventueel nog een paar mogelijkheden in & rond mechelen:
- De Passade (Mechelen Zuid)
- Kasteel Tivoli (Mechelen Noord)
Beide zalen zijn vlak aan E19 gelegen.
Mechelen centrum heb ik al enkele leuken feestjes gehad in de zaal van 't Arsenaal.

Veel succes met de zoektocht!

grtz
Kurt

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik12-7-2012 17:11:40

Hoi Annelies,

Ik heb jaren met mijn werk personeelsfeest gehad in Den Ast - receptie boven en diner beneden...eten altijd in orde, voor de zaal beneden idd aankleding voorzien en genoeg licht en geluid (hoge en ruime zaal) maar ze heeft wel iets vind ik!
Een kennis trouwt op dezelfde dag als wij dit jaar in Den Ast, en zij is toch enthousiast!

Salons de Romree, daar vieren we nieuwjaar met het werk sinds 2 jaar :-).
Is klassieker...eten ook wel in orde, DJ staat inderdaad op een 'balkon'.

Waerboom is chiquer denk ik, toch wel een gevestigde waarde!

Passade in Mechelen zoals hierboven gezegd, hebben wij ook nog aan gedacht (gezien mijn schoonfamilie uit het Mechelse komt) eten daar super lekker (toch in het restaurant!).

Misschien ook eens kijken naar De Architect in Lennik (niet zo ver van Groot-Bijgaarden uiteindelijk) heel leuke zaal (ook beneden en bovenverdiep - wel veel groter verdiep dan Den Ast)!

Veel succes!!

groetjes

Sarah
19-5-2012
 Meld misbruik12-7-2012 20:54:51

Voor de zaal kan ik je niet veel nieuws vertellen. De Waerboom is chic maar naar mijn mening een beetje onpersoonlijk en wat trouwfabriek-achtig. Maar dat is maar wat je zelf wilt.
Voor de DJ kan zeker DJ LeBart aanraden, die hadden wij op ons feest en het was een schitterende party!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info