TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dierk
|
3-9-2006 23:13:56
Mieke, Wat heel mooi is, gebruiken we veel de laatste tijd bij het binnenkomen, Marco met vandaag is rood,starten op 1.42minuut, hij zegt vandaag is rood, en alles begint volle bak..., wees gerust iedereen staat recht,iedereen krijgt er kippevel bij, iedereen staat met de handen in de lucht,wij kunnen het weten-)) groeten,en een mooie dag toegewenst!! Dierk.studiohappymusic
|
|
Bart
|
3-9-2006 23:36:26
faitless - insomnia (monster mix) of marco V - simulated ... beiden starten in de break, tegen dat de taart aangesneden kan worden staat de zaal op zijn dak.
dj LeBart
|
|
Vicky
9-9-2006
|
4-9-2006 8:48:53
Hey
Wij gebruiken het eindliedje van Sex and the city, waar de aftiteling was de allerlaatste aflevering. Het komt waarschijnlijk door de serie, maar ik moet er telkens bij wenen. Het noemt 'You've got the love' van Candi Staton, onlangs heruitgebracht door The Source. HEel mooie en toepasselijke tekst. 'I know I can count on you, you've got the love for me to see it through'
Groetjes
Vicky 09.09.06 Nog 5 dagen!!!
|
|
Karine
16-9-2006
|
4-9-2006 12:34:37
Hey,
Wij trouwen op dezelfde dag en onze feestzaal had zelf voorgesteld om het liedje "Le Lac Du Connemara" te nemen bij het binnekomen in de feestzaal zodat de sfeer er al direct in zit.
Een bruidstaart hebben we niet maar wel een ijsroomkarretje en daarmee gaat mijn toekomstige rijden (is een soort fiets) en ik ga er vooraan opzitten en zo binnekomen maar we weten nog niet op welk liedje.
Groetjes en veel succes 16-09-2006
|
|
ellen
23-9-2006
|
4-9-2006 15:57:54
Ik vind dat echt een raar gegeven om de zaal binnen te komen met de taart. Je bent dan toch al heel de avond in de zaal? waarom dan nog die show? ik ben laatst naar zo een feest geweest en voelde toen echt een plaatsvervangende schaamte toen ze met die taart aankwamen met zo'n show. Alleja ieder is daar vrij in. Wij hebben een taartenbuffet en dus geen vuurwerk en geen servetten in de lucht en geen speciale muziek: alleen lekkere taarten :-)
|
|
Sissi
26-5-2007
|
5-9-2006 8:32:41
Hey Ellen,
Ik vind zo'n show rond het dessert wel altijd tof. Dus meningen kunnen hierin verschillen. Zo heb je toch direct weer even de aandacht van iedereen en het is ook een extra sfeermoment, denk ik. Die serviettendans daarentegen vind ik afgezaagd, maar zorgt ook wel voor ambiance.
Mieke, sorry maar met de liedjes kan ik u niet echt helpen. Wij zitten nog lang niet in dat stadium.
Groetjes, Sissi
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|