Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Catering.

12-7-2012 21:33:10
hallo.

Wij trouwen op 8 juni 2013 en we hadden gedacht om dan een mobiele frituur te laten komen voor de gasten maar nu twijfel ik zo een beetje.
Heeft er iemand nog andere leuke ideeen?

dan wil ik ook graag rond een thema werken ma welk????

els

els
8-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1080

Inge
11-8-2012
 Meld misbruik12-7-2012 22:22:41

Overlaatst ergens gehoord over een "mobiel pizzakraam". Tijdens het feest gingen de mensen van het pizzakraam de hele tijd rond met "pizzapunten". Best leuk!

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik12-7-2012 22:56:42

ZALIG! Ik ben ook druk op zoek naar een pizzakraam :-) Het lijkt ons super tof om een pizzakraam te huren omdat mijn verloofde Siciliaanse roots heeft :-) hihi! Leuk leuk!

Sonja

Meld misbruik12-7-2012 23:50:52

Hey Els,
Nico en ik hebben zo'n Feestbusje besteld. Ook héél leuk, dit is zo'n oud Citroën busje met uitklapbaar gedeelte waar ze dan de drank kunnen serveren. Is volledig ingericht met frigo's en oogt heel leuk. Nog een leuke zoektocht naar diverse mobiele kraampjes.
Je vindt dit onder feestbusje. Grtj.

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik13-7-2012 7:51:13

Ja, wij hebben ook voor zo'n mobiele bar gekozen. Je hebt dat met koffie, cava, ...

vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik13-7-2012 12:07:05

Wij willen ook een frietkraam laten komen op onze huwelijksfuif maar zo'n pizzakraam is ook wel héél leuk. Ik ben namelijk een pasta-pizzafreak :-)
Iemand ervaringen hiermee?

els
8-6-2013
 Meld misbruik13-7-2012 14:18:33

Zo pastakraam lijkt me ook leuk. maar ik heb al eens op het internet gezocht ma nog niemand gevonden die dit doet in limburg. een bbq lijkt me ook wel iets ma dan een iets speciale bbq maar dat heb ik ook nog niet gevonden.

Lisa

Meld misbruik1-8-2012 12:46:22

Ik was onlangs op een babyborrel waar het dessertenbuffet verzorgd werd door Amuse Amusant. De hapjes waren heerlijk en de buffettafel en erboven leuk versierd met spulletjes die pasten bij een babyborrel voor meisjes.

Buiten ontvingen zij de gasten door hen een glaasje cava te geven vanuit een gerestoreerde vintagecaravan uit de jaren 70. Heel tof!
Ik heb begrepen dat ze ook hapjes kunnen geven vanuit de caravan. Wat er allemaal mogelijk is, weet ik niet precies. Maar misschien eens gaan kijken op hun site zodat je hen zelf info kan vragen.

joeri

Meld misbruik9-10-2012 14:55:59

Hey,
Wij hebben ook hetzelfde idee een frituurwagen te laten komen, voor een trouwfuif is dit toch het meeste geschikt want naast een pint bier eet men het liefst een zakje friet, kijk eens op www.hetfrietkot.be , deze zijn uit Neerpelt en hebben volgens mij een goeie formule, succes nog!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...